Glastonille iso konekauppa Yhdysvaltoihin

GLASTON OYJ ABP                              Pörssitiedote                       1.4.2016 klo 10.00

Glastonille iso konekauppa Yhdysvaltoihin

Glaston on solminut noin 4 miljoonan euron konekaupan johtavan yhdysvaltalaisen lasinvalmistajan kanssa.

Tilaus sisältää tasokarkaisu- ja laminointilinjoja, jotka edustavat Glastonin viimeisintä teknologiaa. Sopimukseen sisältyy myös Glaston Care™ -huoltosopimus.
Tilaus on kirjattu Glastonin vuoden 2016 ensimmäisen neljänneksen tilauskantaan. Konelinjat toimitetaan asiakkaalle vuoden 2016 kolmannella ja neljännellä neljänneksellä.

”Glastonin tuotteet tunnetaan niiden korkeasta kapasiteetista, luotettavasta tuotannosta, energiatehokkuudesta sekä lopputuotteen korkeasta laadusta. Teknologiamme sekä kattava huolto vaikuttivat asiakkaamme päätöksentekoon”, sanoo Glaston Oyj Abp:n toimitusjohtaja Arto Metsänen.

Arto Metsänen, toimitusjohtaja, puh: +358 10 500 500
Scott Steffy, myyntijohtaja, Pohjois-Amerikka, puh. +1856 780 3001

puh: +358 40 7453 737

Glaston on johtava lasinjalostuksen teknologiayhtiö. Tarjoamme lasin jalostukseen laadukkaita lämpökäsittelylaitteita ja palveluja rakennus-, aurinkoenergialasi-, ajoneuvo- sekä kaluste- ja laiteteollisuudelle. Sitoudumme tukemaan asiakkaidemme menestymistä koko tuote- ja palveluvalikoimamme elinkaaren ajan. Luomme ja kehitämme jatkuvasti uusia, innovatiivisia menetelmiä entistä laadukkaampien ja turvallisempien lasituotteiden valmistukseen. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan NASDAQ Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja osoitteessa www.glaston.net