Glastonin yhteistoimintaneuvottelut päättyivät

Glaston Oyj Abp                  Lehdistötiedote                                      29.9.2016 kello 10.55

Glastonin yhteistoimintaneuvottelut päättyivät

Glastonin Suomessa 9.8.2016 käynnistetyt henkilöstöneuvottelut mahdollisista lomautus- sekä työpaikkojen vähennystarpeista ovat päättyneet. Neuvottelujen tuloksena Suomen toimintoja uudelleen organisoidaan ja tämän johdosta irtisanotaan enintään neljä henkilöä. Henkilöstövähennykset toteutetaan pääsääntöisesti heti. Yhtiö varautuu myös lomautuksiin vuoden 2017 keväällä.

Glastonin palveluksessa Suomessa on yhteensä 170 henkilöä.

Arto Metsänen, toimitusjohtaja, puh. 010 500 500
Sasu Koivumäki, Machines-liiketoiminnan johtaja, puh. 010 500 500

Lähettäjä:

Glaston on johtava lasinjalostuksen teknologiayhtiö. Tarjoamme lasin jalostukseen laadukkaita lämpökäsittelylaitteita ja palveluja rakennus-, aurinkoenergialasi-, ajoneuvo- sekä kaluste- ja laiteteollisuudelle. Sitoudumme tukemaan asiakkaidemme menestymistä koko tuote- ja palveluvalikoimamme elinkaaren ajan. Luomme ja kehitämme jatkuvasti uusia, innovatiivisia menetelmiä entistä laadukkaampien ja turvallisempien lasituotteiden valmistukseen. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan NASDAQ Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja osoitteessa www.glaston.net

Glaston Oyj Abp   Lehdistötiedote                                                         29.9.2016 kello 10.55

Glastonin yhteistoimintaneuvottelut päättyivät

Glastonin palveluksessa Suomessa on yhteensä 170 henkilöä.

Arto Metsänen, toimitusjohtaja, puh. 010 500 500
Sasu Koivumäki, Machines-liiketoiminnan johtaja, puh. 010 500 500