Muutoksia Glastonin johtoryhmässä

GLASTON OYJ ABP                              Pörssitiedote                       28.4.2016 klo 13.45

Muutoksia Glastonin johtoryhmässä

Machines-liiketoiminta-alueen johtaja ja johtoryhmän jäsen Juha Liettyä on nimitetty Amerikkojen myyntijohtajaksi 1.7.2016 alkaen. Juha Liettyä jatkaa johtoryhmän jäsenenä raportoiden toimitusjohtaja Arto Metsäselle. Amerikkojen myyntijohtajan tehtävä on Glastonissa uusi. Pohjois-Amerikan myyntijohtaja Scott Steffy sekä Etelä-Amerikan myyntijohtaja Moreno Magon jatkavat nykyisissä tehtävissään raportoiden edelleen Arto Metsäselle sekä matriisissa Juha Liettyälle.

Glastonin talousjohtaja ja johtoryhmän jäsen Sasu Koivumäki on nimitetty Machines-liiketoiminta-alueen johtajaksi 1.7.2016 alkaen. Sasu Koivumäki jatkaa johtoryhmän jäsenenä ja toimitusjohtajan varahenkilönä raportoiden Arto Metsäselle. Uuden talousjohtajan rekrytointi on käynnistetty. Sasu Koivumäki hoitaa koneliiketoiminnan lisäksi talousjohtajan tehtävät kunnes uusi henkilö on aloittanut tehtävässään.

Pekka Huuhka, Senior Advisor ja konsernin johtoryhmän jäsen, on päättänyt lopettaa Glastonin palveluksessa 1.5.2016.

Arto Metsänen, toimitusjohtaja, puh: +358 10 500 500

puh: +358 40 7453 737

Glaston on johtava lasinjalostuksen teknologiayhtiö. Tarjoamme lasin jalostukseen laadukkaita lämpökäsittelylaitteita ja palveluja rakennus-, aurinkoenergialasi-, ajoneuvo- sekä kaluste- ja laiteteollisuudelle. Sitoudumme tukemaan asiakkaidemme menestymistä koko tuote- ja palveluvalikoimamme elinkaaren ajan. Luomme ja kehitämme jatkuvasti uusia, innovatiivisia menetelmiä entistä laadukkaampien ja turvallisempien lasituotteiden valmistukseen. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan NASDAQ Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja osoitteessa www.glaston.net

Jakelu: NASDAQ Helsinki Oy, Keskeiset tiedotusvälineet, www.glaston.net