DUNLOP USEIDEN SERT WEC-MESTARIEN KUMPPANI

Dunlop ilmoittaa, että hyvin menestynyt Suzuki Endurance Racing Team (SERT) kilpailee FIM Endurance -maailmanmestaruuskisoissa yksinomaan Dunlop-moottoripyörärenkailla.

"Meillä on ollut valtava menestys Suzuki Endurance Racing Teamin kanssa, joten kumppanuus on luonnollinen ja kaikkia osapuolia hyödyttävä", sanoo Dunlopin Euroopan moottoripyörämarkkinointipäällikkö Sharon Antonaros.

"Suzuki on vahva brändi, joka vastaa Dunlopin arvoja hyvin. Insinöörimme ovat työskennelleet menestyksellä tiimin kanssa aikaisemminkin, ja ankarista kestävyysajoista oppimamme tiedot ovat merkinneet parempia renkaita kuluttajille. NTEC- ja Multi-Tread-teknologiamme syntyivät ja kehittyivät radalla, ja toivomme, että jatkuva kumppanuutemme palkitsee meidät sekä Dunlopin asiakkaat vastaavilla edistysaskeleilla."

Suzuki Endurance Racing Team on voittanut viisi kuudesta FIM Endurance -maailmanmestaruuskisasta, ja he ovat vallitsevia mestareita.

"Dunlop ei ole pelkästään Suzukin ja Suzuki Endurance Racing Teamin toimittaja vaan todellinen kumppani", sanoo François Etterlé, markkinointipäällikkö, Suzuki France.

"Teknisenä kumppanina Dunlop on auttanut meitä voittamaan useita kestävyysajojen maailmanmestaruuksia. Lisäksi tänä tiimillemme vaikeana kautena Dunlop tukee meitä, jotta voimme olla taas kestävyysajojen maailmanmestareita vuonna 2011."

FIM Endurance -maailmanmestaruuskisat alkavat Ranskassa Bol d’Orin 24 tunnin ajoilla 16.–17. huhtikuuta Magny Coursissa.

Lisätietoja Dunlopin moottoripyörärenkaista ja moottoriurheilutoimista on osoitteessa www.dunlopmotorcycle.eu.