Goodyearin kuorma-autonrenkaiden seuraava sukupolvi tulossa pian

Goodyear ilmoittaa tänään uuden kuorma-autonrenkaiden sukupolven lanseerauksesta. Euroopan markkinoille tuodaan syyskuussa kaksi täysin uutta kuorma-autonrengasmallistoa: KMAX ja FUELMAX. Mallistot koostuvat ohjaavan ja vetävän akselin sekä perävaunun renkaista. Niiden nimet vastaavat niiden vahvuuksia: KMAX on Goodyearin uusi "kilometrikuningas", joka on kehitetty optimaalisesti ajoa kestäväksi, ja FUELMAX on kehitetty erityisen polttoainetehokkaaksi renkaaksi. Nämä uudet renkaat siirtävät painopisteen käyttösovelluksesta eli kauko- tai lähiliikennekäytöstä taloudellisuuteen eli ajokestävyyteen ja polttoainetehokkuuteen. KMAX- ja FUELMAX-mallistoissa korostetaan kustannusten optimointia ja myötävaikutusta näitä renkaita käyttävien kuljetusyritysten liiketoiminnan menestymiseen.

Näiden uusien mallistojen myötä kuljetusyritysten on helpompi valita sopivat renkaat. Nyt yritykset voivat valita renkaat liiketoimintansa ja tarpeidensa perusteella, ja he voivat valita tärkeimmäksi kriteeriksi ajokestävyyden tai polttoainetehokkuuden.

Nämä Goodyearin uudet renkaat tuovat joustavuutta kuljetustoimintaan, sillä ne toimivat erinomaisesti sekä kauko- että lähiliikenteessä kaikkina vuodenaikoina renkaan kokonaissuorituskyvystä tinkimättä.

Goodyear KMAX- ja FUELMAX-renkaille tehdään parhaillaan vaativia kenttäkokeita, joissa valikoidut eurooppalaiset kuljetusyritykset osallistuvat kattaviin testeihin. Näiden testien tulokset ja tarkempia tietoja renkaiden ominaisuuksista julkaistaan pian.