Goodyearin polkupyörän renkaat esillä Eurobike-messuilla

Goodyear ilmoittaa ylpeänä osallistumisestaan tuleville Saksassa Friedrichshafenissa järjestettäville Eurobike-messuille 8. – 10. heinäkuuta 2018. Tämä on ensimmäinen kerta, kun Goodyearin uuden laadukkaat polkupyörän renkaat ovat esillä Euroopan suurimmilla polkupyörämessuilla. Goodyear esittäytyy jakelijoineen hallissa A3 osastolla 103, ja odottaa innolla nykyisten ja mahdollisten eurooppalaisten ja muualta tulevien asiakkaiden tapaamista.

”Sea Otter Classic -tapahtumassa saamamme lämpimän vastaanoton ja sitä seuranneen valtavan kysynnän myötä oli selvää, että osallistumme Eurobike-messuille,” kertoi hanketta johtava Luke Musselman. ”Aikataulumme on täynnä tapaamisia alkuperäisvalmistajien, jakelijoiden ja tiedotusvälineiden kanssa, joten olemme varmoja siitä, että voimme jatkossakin laajentaa merkkiämme Euroopan markkinoilla. Maltamme tuskin odottaa, että pääsemme tapaamaan lisää Goodyearin Wingfoot-logon faneja ja saamme lisää käyttäjiä Goodyearin laadukkaiden polkupyörän renkaille.”

”Yhteistyö Goodyearin polkupyörän renkaiden kanssa on ollut suuri ilo,” sanoi Geoff Gulevich, joka on yksi Goodyearin ammattikuskeista. ”Tuotteiden ja tuotemerkin saama vastaanotto ovat tehneet minuun suuren vaikutuksen heti testausvaiheesta tuotantomalleihin. Goodyear-tiimin panos viimeisten kahden vuoden kehitystyön aikana osoittaa Goodyearin sitoutumisen polkupyörämarkkinoihin, ja odotamme innolla yhteisen kasvumme seuraavaa vaihetta.”

Goodyearin laadukkaiden polkupyörän renkaiden kansainvälisiä kumppanuuksia pyritään laajentamaan, etenkin jakelijoilla Euroopan maissa, jotka täydentävät nykyisiä Paligapin, Indian Summerin sekä Merida & Centurion -konsernin panostuksia. Osallistuvia jälleenmyyjiä kehotetaan ottamaan yhteyttä edellä mainittujen jakelijoiden edustajiin tapaamisajan sopimiseksi koko Goodyearin polkupyöränrengasvalikoiman esittelyä varten.

Goodyear esitteli maantie-, matka-, yleis- ja maastopyörän renkaansa Montereyn Sea Otter Classic -tapahtumassa Yhdysvalloissa. Lisäksi se käynnisti kansainvälisen kaupallisen
jakeluverkoston Yhdysvalloissa/Kanadassa (Hawley-Lambert), Isossa-Britanniassa (Paligap.cc) ja Saksassa/Itävallassa (Merida & Centurion -konserni).

Lisätietoja renkaista, kokovalikoimasta ja tekniikasta täällä: https://www.goodyearbike.com/

EMEA-alueen tiedustelut:
Mike Johnston – mike.johnston@goodyearbike.com

Lehdistötapaamiset:
Logan VonBokel – media@goodyearbike.com

Tietoja Goodyearin laadukkaista polkupyörän renkaista
Goodyear on yksi maailman suurimmista rengasvalmistajista ja johtava innovaatioiden kehittäjä tuotteille ja ratkaisuja tarjoaville palveluille. Goodyearin laadukkaiden polkupyörän renkaiden valikoima on kehitetty erityisesti parantamaan jokaista ajomatkaa ylivertaisella luotettavuudella, tyylillä ja suorituskyvyllä, mihin ikinä suosikkitie tai -polku viekään.

Yrityksestä

Goodyear Dunlop Nordic, jonka pääkonttori on Tukholmassa, on Baltian maissa ja Pohjoismaissa kahdeksaa maata edustava liiketoimintayksikkö. Goodyear Dunlop Nordicilla on noin 150 työntekijää, ja osa tuotetesteistä suoritetaan Suomen ja Ruotsin pohjoisosissa. Goodyear Dunlop Nordicin tuotemerkkeihin kuuluvat Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Kelly ja Debica. Goodyear on yksi maailman suurimmista rengasvalmistajista. Yrityksen palveluksessa on noin 64 000 työntekijää, ja se valmistaa tuotteita yli 48 tuotantolaitoksessa 22 maassa ympäri maailmaa. Dunlop on yksi maailman johtavista korkean suorituskyvyn renkaiden valmistajista. Yrityksellä on menestyksekäs historia moottoriurheilussa ja se hyödyntääkin kilparenkaiden innovatiivisia teknologioita henkilöauton renkaiden kehittelyssä.