• Greendoor Oy/

Aerospace: Julbo on kehittänyt ensimmäiset laskulasit, jotka toimivat yhtä hyvin kiivettäessä kuin laskuissakin!

Report this content

Etsiessään parhaita ratkaisuja kaikille, on Julbo aina innokkaasti seurannut urheilulajien harjoittelua. Tällä kertaa vapaalaskun nousu on saanut Julbon kehittämään täydellisen laskulasin niin kiipeämiseen kuin laskuun. Tuloksena elegantti ratkaisu, joka päihittää kilpailijat yksinkertaisuudellaan.

SuperFlow systeemin avulla Aerospacen linssin pystyy säätämään irti kehyksistä noin 1cm verran niin, että ylimääräinen lämpö pääsee ulos ja ilma virtaamaan sisälle laskulaseihin. Näin estyy kiipeämisen aikana lämmöstä johtuva linssien huurtuminen. Laskija saa optimaalisen tuuletuksen ja näkyvyyden samalla, kun silmät pysyvät suojassa auringon UV säteiltä. Aerospace -laseissa on myös irrotettava lippa, joka estää lumen satamisen linssin sisään. Kun on laskemisen aika, linssi painetaan vain takaisin kehyksiin ja voidaan taas nauttia minimalistisen kehyksen ja pallomaisen linssin tarjoamasta laajasta näkökentästä.

Aerospace on kehitelty yhteistyössä Julbon ammattilaislaskijoiden, kuten Adrien Coirierin, Enak Gavaggion ja Christophe Dumarestin kanssa. Mutta Aerospace ei ole vain ammattilaisille ja vapaalaskijoille – se on ihanteellinen kaikille, jotka haluavat maksimaalisen tuuletuksen ja samalla unohtaa linssin huurtumisen päivän laskujen ja hissinousujen aikana. Saatavana myös fotokromaattisilla linsseillä, jotka mukautuvat ympäröivään valoon nopeasti tummenemalla tai vaalenemalla. Tämä takaa sen, ettei rinteeseen tarvitse enää ottaa mukaan erilaisia linssivaihtoehtoja koko päivän reissua varten. Voit laittaa Aerospace -laskulasit päähän aamulla, eikä niitä tarvitse ottaa pois ennen kuin päivän laskut ovat pulkassa.

Julbon Aerospace on ISPO 2015/2016 GOLD WINNER

Aerospace hinnat 189€-199,50€