Kuvia ja videota Greenpeacen aktivisteista Huippuvuorilla ja Kööpenhaminassa

Greenpeacen aktivistit estävät edelleen Huippuvuorilla 70 000 tonnin hiililastin lastauksen hiililaiva MV Pashaan.

Samaan aikaan Kööpenhaminassa Greenpeacen aktivistit muistuttivat Yhdysvaltain presidenttiä Barack Obamaa vastuustaan ja vaativat häntä tulemaan uudestaan Kööpenhaminaan ilmastoneuvotteluihin joulukuussa. Kuvia mielenilmauksesta Huippuvuorilla: https://info.greenpeace.se/album/a_mediarelease/?openfolder=091002%20Svalbard%20-%20Coal%20fired%20Arctic%20Meltdown/&openfile=090902Svalbard008.jpg Videota ja kuvia mielenilmauksesta Kööpenhaminassa: https://info.greenpeace.se/album/a_mediarelease/ Tiedote päivän tapahtumista: http://www.greenpeace.org/finland/fi/mediakeskus/lehdistotiedotteet/greenpeacen-aktivistit-pysaeytt

Yrityksestä

Greenpeace on kansainvälinen ympäristöjärjestö, joka tekee sanoista tekoja vastustaakseen ympäristön tuhoamista maailmanlaajuisesti ja tuodakseen esiin ratkaisuja rauhan ja ekologisen tasapainon saavuttamiseksi maailmassa.