Logomo palkittiin parhaana tapahtumatalona

Logomo palkittiin Suomen parhaana tapahtumatalona Evento Awards -gaalassa Helsingissä eilen illalla. Evento Awardsissa jaettiin tapahtuma-alan tunnustuspalkinnot yhdessätoista sarjassa.

Parhaaksi yli tuhannen hengen tapahtumapaikaksi tuomaristo rankkasi turkulaisen Logomon.

Palkinto on hieno tunnustus meidän tiimille. Samalla se kertoo siitä, että Logomon täysin uudenlainen tapa toimia ja tehdä tapahtumabisnestä on asiakkaiden mielestä erittäin toimiva konsepti. Palkinto on hieno asia myös Turulle, joka on Logomon myötä noussut valtakunnalliseen valokeilaan, sanoo Logomon toimitusjohtaja Päivi Rytsä.

Voittajat valitsi kotimaisista ja kansainvälisistä markkinointiviestinnän ja tapahtuma-alan osaajista koottu tuomaristo. Tänä vuonna mukana olivat muun muassa yhdysvaltalainen puhuja ja kirjailija Laura Schwartz, Event ROI Instituten johtaja Dr. Elling Hamso, Digitalist Networkin pääsihteeri Ville Tolvanen sekä yritysjohdon konsultti, puhuja ja bloggaaja Tuija Seipell.

Ammattilaiset kilpailivat vuoden 2015 aikana toteutuneilla töillään parhaan yritys-, henkilöstö-, kuluttaja- ja lanseeraustapahtuman palkinnoista. Evento-lehden lukijat pääsivät ehdottamaan parasta ravintolaa, majoituspaikkaa, catering-yritystä, tapahtumapaikkaa, esiintyjää ja juontajaa.

Toimitusjohtaja Päivi Rytsä, Logomo, puh. 050 5960 773

Voittajien kuvat ladattavissa torstaina osoitteessa:
salasana: jUe5fmUi