Johtamistapoja ravisteleva Liekeissä! ilmestyy sähkökirjana

Petteri Kilpisen Liekeissä!-kirjan (Ajatus Kirjat) ensimmäinen painos myytiin loppuun kolmessa viikossa ja uusi painos valmistuu helmikuussa. Kirja ilmestyy nyt myös sähköisenä.

Sähkökirja on uusien lukulaitteiden myötä lyönyt itsensä lopullisesti läpi kuluttajamarkkinoilla ja se on yleistymässä nopeasti erityisesti ammattikirjallisuuden julkaisumuotona. Gummerus on hiljattain julkaissut ensimmäisen suomalaisen sähkökirjaromaanin, Tuomas Vimman Gourmet’n, ja nyt Ajatus Kirjat julkaisee ensimmäisenä sähkökirjanaan Petteri Kilpisen Liekeissä!-teoksen. Sähkökirja on toteutettu yhdessä Elibin kanssa ja sitä myy verkkokauppa AdLibris.

Liekeissä! inspiroi ajattelemaan johtajuutta uudella tavalla. Luova johtamistapa saa ihmiset kehittämään parempia tuotteita ja palveluja sekä rakentamaan parempia yhteisöjä ja yrityksiä, arvoketjun jokaisessa vaiheessa. Kilpinen kuvaa yritysten uutta todellisuutta ja kertoo kuinka rakentaa oikeanlainen yrityskulttuuri ja hallita jatkuvaa muutosta. Teos käsittelee yritystason luovaa johtamista, tavoitteiden asettamista ja strategiaa sekä keskittyy itsensä johtamisen näkökulmasta strategisiin valintoihin ja tavoitteisiin.

"Kirja on herättänyt paljon keskustelua ja olen saanut paljon yhteydenottoja sen tiimoilta; ottaahan teos kantaa varsin ajankohtaisiin ja polttaviin kysymyksiin suomalaisen johtamisen tilasta", Petteri Kilpinen toteaa.

PETTERI KILPINEN
Petteri Kilpinen (s. 1964) on Suomen palkituimman markkinoinnin konsultointi- ja suunnitteluryhmän, TBWA/Helsingin toimitusjohtaja, hallituksen puheenjohtaja ja kansainvälisen TBWA-ketjun Euroopan johtoryhmän jäsen. Hän istuu myös L-Fashion Groupin, Thermidas Oy:n ja Markkinointiviestinnän Toimistojen Liiton (MTL) hallituksissa.

LISÄTIETOJA JA LIEKEISSÄ!-SÄHKÖKIRJAN ARVOSTELUKAPPALEET
Mari Lääperi, viestintäassistentti, p. 040 561 7472, mari.laaperi@ajatuskirjat.fi

www.liekeissa.fi
www.adlibris.com

Yrityksestä

Gummerus on toiminut jo 135 vuotta suomalaisena perheyhtiönä, jonka omistajat ja henkilökunta kunnioittavat Kaarle Jaakon alkuperäistä liikeideaa ’huviksi ja hyödyksi’. Julkaisemme kotimaista ja suomennettua kaunokirjallisuutta sekä tieto- ja harrastekirjoja. Kustannusohjelmaamme kuuluvat myös sanakirjat ja kielten kirjat. Osana Gummerusta toimii tietokirjoja julkaiseva Ajatus Kirjat.