Lehdistötiedote Syksy/Talvi 2014

SISÄLTÖ:

• Yhteenveto Haglöfsin ensimmäisestä 100 vuodesta

• Haglöfsin kestävän kehityksen työ on entistä näkyvämpää

• ROC SPIRIT liittyy ROC-perheeseen

• Haglöfs VOJD – kun etsit äärimmäisyyksiä

• Haglöfsin alkuperä löytyy vaelluksesta

• 19FOURTEEN – Haglöfsin uusi Outdoor Lifestyle –konsepti

Haglöfs-lehdistötiedote syksy/talvi 2014 luettavissa kokonaisuudessaan oheisesta pdf-liitteessä.

Lisätietoja:

Jussi Tuominen
Marketing Coordinator
+358 440 1914 00
jussi.tuominen@haglofs.fi

Haglöfs on yksi maailman johtavista teknisten outdoor tuotteiden valmistajista. Haglöfs tarjoaa aktiiviseen ulkoiluun panostaville ihmisille vastuullisen tuotemerkin, joka täyttää tuotteiden toimivuudelle, muotoilulle sekä hyvälle hinta-laatusuhteelle nykyaikana asetetut vaatimukset. Haglöfsin liikevaihto oli vuonna 2012 noin 690 milj. SEK ja viimeiset viisi vuotta yritys on kasvanut vuosittain noin 9%. Haglöfsin omistaja on vuodesta 2010 alkaen ollut ASICS Corporation. www.haglofs.com

YHTEYDENONOT:

Avainsanat:

Yrityksestä

Haglöfs develops clothing, footwear and hardware for people who invest in an active outdoor lifestyle. From small-scale backpack manufacturing in 1914, Haglöfs has developed into one of the world’s leading suppliers of technical and sustainable outdoor products by means of modern product development and strategic distribution. The Haglöfs brand is primarily marketed to 25 European and Asian markets and the company employs some 200 people. Sales for 2015 amounted to SEK 776 million. Haglöfs is owned by ASICS Corporation since 2010. www.haglofs.com