• Halton Group/

TEKNOLOGIASTA TUOTTEIKSI –SÄÄTIÖN TUNNUSTUSPALKINTO JAETAAN PERINTEISESTI KIINTEISTÖALAN VUOSISEMINAARISSA AULANGOLLA

Suomalaisten tuoteideoiden ja teknologioiden tuotteistamista ja  kansainvälistymistä tukevan Teknologiasta Tuotteiksi –säätiön tunnustuspalkinto jaetaan kiinteistöalan päätapahtumassa Aulangon vuosiseminaarissa 3.11.2011.

Teknologiasta Tuotteiksi – säätiö jakaa tunnustuspalkintoja ja apurahoja yrityksille ja yksityishenkilöille, joiden tekemät innovaatiot edistävät ympäristön laatua. Säätiön erityisalueena on hyvä sisäympäristö.

Vuoden 2011 tunnustuspalkinto jaetaan Kiinteistöjen sijoitus-, rahoitus-, kehitys- ja palveluliiketoiminnan Vuosiseminaarissa Aulangolla 3.11.2011 klo 11.45. Vuonna 2010 tunnustuspalkinnon voitti NEAPO Oy modulaarisilla rakennusratkaisuilla. Säätiö jakoi myös kunniamaininnan professori Kari Reijulalle pitkäaikaisesta ja rakentavasta yhteistyöstä paremman sisäympäristön.

Päätökset palkittavista tahoista tekee säätiön hallitus. Säätiön hallituksessa on edustus seuraavista organisaatioista: Finpro, Finnvera, Työ- ja elinkeinoministeriö, Keksintösäätiö, SITRA, Tekes, Ympäristöministeriö, Iitin kunta ja Halton Oy.

Mika Halttunen
Teknologiasta Tuotteiksi-säätiön hallituksen puheenjohtaja
Puh. 0400-711299
S-posti: mika.halttunen@halton.com

Teknologiasta Tuotteiksi - säätiö perustettiin vuonna 1994 teollisuusneuvos Seppo Halttusen perustaman yrityksen Halton Oy:n täyttäessä 25 vuotta. Sisäilmatuotteita ja -järjestelmiä valmistava Halton Oy on yrittäjävetoisesti kasvanut iittiläisestä pienyrityksestä kansainväliseksi konserniksi ja alansa yhdeksi suurimmista toimijoista.

Säätiön pääoma on pääosin kerätty yksityisistä lähteistä. Säätiötä ovat tukeneet Kera Oyj (nyk. Finnvera Oyj.), liike- ja vakuutuslaitokset sekä kaupungit ja kunnat. Nykyisin säätiön hallituksessa on edustus seuraavista organisaatioista:

Finpro
Finnvera