Arvoisa lehdistön edustaja, Tervetuloa Hankkijan Kasvun Paikkaan!

Hankkija järjestää kesän aikana Kasvun Paikka –asiakastilaisuuksia pelloille perustetuilla havaintokaistoilla. Kasvustojen äärellä asiantuntijat kertovat, millaisilla toimenpiteillä vilja- ja öljykasvikasvustoista on mahdollista saada mahdollisimman suuri ja laadukas sato.

Tervetuloa erityisesti seuraaviin Kasvun Paikka –tilaisuuksiin:

• Ke 20.6. klo 11.00 Tapio Vanhalan tila, Jokivarsitie 385, 66500 Vähäkyrö. Teemana rehuohran viljelyyn ja soijan tarpeeseen vaikuttaminen lihasikalan näkökulmasta. Ohessa erillinen lehdistötiedote käyttöönne.
  • Ti 10.7. klo 11.00 Hiirijärven koulutie 27, 29200 Harjavalta. Teemana öljykasvit: uusia lajikkeita, lannoitusta ja rikkakasvien, kirppojen, kuoriaisten sekä kasvitautien torjuntaa.
  • To 9.8. klo 11.00 Lauri Hantulan tila, Prunttimäentie 205, 60320 Seinäjoki. Teemana viljan viljely.

Kaikki Kasvun Paikka -tilaisuudet ja tilaisuuksien ohjelmat löytyvät hankkija.fi -sivustolta Tapahtumakalenterista:  https://www.hankkija.fi/Hankkija/Toimipaikat/Tapahtumakalenteri/

Taina Salminen, osastokoordinaattori, Hankkija Oy, p. 010 76 83009, sp. taina.salminen@hankkija.fi