Hankkija Oy käynnisti yhteistoimintaneuvottelut Etelä-Pohjanmaan alueella 19.4.2018

Hankkija Oy aloitti Etelä-Pohjanmaan alueella Alajärven, Kauhajoen, Lapuan ja Närpiön myymälöitä koskettavat yhteistoimintaneuvottelut 19.4.2018. Neuvottelujen piirissä on yhteensä 30 henkilöä.

Neuvottelut perustuvat Hankkija Oy:n tarpeeseen sopeuttaa kyseiset Eepee Agri Oy:ltä siirtyneet laajan raudan myymälät Hankkijan tuotevalikoimaan ja konseptiin. Hankkija ennakoi mahdolliseksi vähennystarpeeksi enintään yhdeksän henkilöä.

Mika Pänkälä, Hankkija Oy, johtaja, p. 010 76 83102, mika.pankala@hankkija.fi

Hankkija Oy on Suomen johtava maatalouskauppa. Hankkija tekee maatalous- ja konekauppaa sekä rauta-, puutarha- ja harraste-eläinkauppaa. Hankkijalla on omaa rehuteollisuutta ja se on Suomen suurin teollisten eläinrehujen valmistaja. Hankkijalla on nyt 65 myymälää (joista 11 Etelä-Pohjanmaalla) sekä laaja maatalousalan verkkokauppa.

Hankkija on myös aktiivisen harrastajan kauppa, jonka myymälöissä on kattavat ja monipuoliset valikoimat puutarha-, hevos- ja lemmikkieläintuotteita. Hankkijan palveluksessa työskentelee 1000 työntekijää ja yrityksen liikevaihto vuonna 2016 oli 729 milj. €.