Nisulan energiakourat Hankkijan yksinmyyntiin

Hankkija Oy on tehnyt edustussopimuksen koneellisen puunkorjuun tuotteisiin erikoistuneen valmistajan Nisula Forest Oy:n kanssa. Edustussopimuksen myötä Hankkija Oy ja Nisula Forest Oy ovat sopineet Nisulan energiakourien (mallit 105E – 175E) yksinmyynnistä Suomessa. Myös muut kouramallit ovat Hankkijan myynnissä.

Nisula energiakouria myydään nyt tehdyn sopimuksen myötä 23.3. alkaen kattavasti läpi Suomen Hankkijan yli kahdessakymmenessä koneita myyvässä toimipisteessä. Lisäksi osa tuotteista on saatavilla Hankkijan muissa myymälöissä ja verkkokaupassa. Hankkija Oy:n ja Suur-Seudun Osuuskaupan sekä Etelä-Pohjanmaan Osuuskaupan edustussopimusten mukaisesti Nisulan energiakouria myyvät Etelä-Pohjanmaalla Eepee Agri ja Suur-Seudun alueella SSO Maatalous Oy.

Nisulan energiakourien jälkimarkkinoinnista vastaavat jatkossa Hankkijan yli kaksikymmentä varaosapistettä yhdessä Eepee Agrin ja SSO Maatalous Oy:n varaosapisteiden kanssa, Hankkijan neljä omaa huoltopistettä ja yli 80 Hankkijan sopimushuoltajaa kattavasti läpi Suomen.

Nisula Forest Oy on vahva kotimainen koneellisen puunkorjuun tuotteisiin erikoistunut toimija, jolla on laadukkaat tuotteet muiden muassa alati lisääntyvään energiapuun korjuuseen.

Hankkija esittelee Nisulan energiakourat kevään ja kesän aikana mm. Okra-näyttelyssä Oripäässä 6-9.7., FinnMetko -näyttelyssä syyskuun alussa ja useissa asiakastapahtumissa Hankkijan toimipisteissä ympäri Suomen.

”Nisulan energiakourien edustus Suomessa tukee erittäin hyvin Hankkijan panostusta metsäkonesektorille. Aloitammehan Nisulan tuotteiden myynnin samaan aikaan Palmsin puutavarakuormainten ja metsäperävaunujen myynnin kanssa. Näin vahvistamme entisestään asemaamme metsäsektorin asiakkaiden keskuudessa vahvana alan toimijana Suomessa” toteaa johtaja Risto Varis Hankkijasta.

”Hankkijan laaja myyntiverkosto ja vahva osaaminen työkonemyynnissä antavat mitä parhaimman lähtökohdan uudelle yhteistyölle. Nisulan laaja energiapuukouramallisto istuu erinomaisesti yhteen Palmsin tuotteiden kanssa. Meidän energiakouramme kanssa Palmsin kärrypaketista tulee monipuolinen puunkorjuupaketti”, toteaa Nisula Forest Oy:n myynti- ja markkinointijohtaja Kalle Mattsson.

Lisätietoja

Risto Varis, Hankkija Oy, hankinta- ja markkinointijohtaja, p. 010 768 3050, sp. risto.varis@hankkija.fi

Juho Säteri, Hankkija Oy, tuoteryhmäpäällikkö, p. 010 7683 040, sp.  juho.sateri@hankkija.fi

Kalle Mattsson, Nisula Forest Oy, myynti- ja markkinointijohtaja, p. 040 867 6494, sp. kalle.mattsson@nisulaforest.com

Hankkija Oy

Hankkija Oy on Suomen johtava maatalouskauppa, joka palvelee asiakkaitaan 52 myymälän, kahdeksan konekeskuksen, maatalouden monipuolisimman verkkokaupan ja kattavan asiantuntijamyyjäverkoston kautta. Hankkijan palveluksessa työskentelee noin 800 työntekijää ja liikevaihto vuonna 2015 oli 818,7 milj.euroa. Hankkija tarjoaa maatalouden ammattilaisille kaikki maatalouden tuotantopanokset; siemenet, lannoitteet, kasvinsuojeluaineet, ammattipuutarhaviljelytarvikkeet, rehut, traktorit, leikkuupuimurit, maataloustyökoneet, varaosat, työkalut ja tarvikkeet sekä polttoaineet. Hankkijan koneliiketoiminta muodostuu toimialan johtavista kotimaisista ja ulkomaisista maatalouskonealanedustuksista. Konemyynnistä vastaavat kahdeksan konekeskusta ja lähes kaksi kymmentä koneita myyvää Hankkija-myymälää. Hankkijan myymien tuotteiden jälkimarkkinoinnista vastaavat 24 varaosamyymälää, neljä omaa huoltopistettä ja yli 80 sopimushuoltajaa kattavasti läpi koko maan.

Nisula Forest Oy

Nisula Forest Oy on Jämsän Hallissa sijaitseva harvennushakkuukoneiden, hakkuupäiden, energiakourien ja muiden metsävarusteiden sekä -laitteiden suunnitteluun, tuotekehitykseen ja valmistukseen erikoistunut yritys. Nisula Forest Oy on perustettu vuonna 1978 toimialanaan koneellinen puunkorjuu. Omia metsäkoneita oli urakointikäytössä parhaimmillaan kymmenen, mistä toiminta on sittemmin siirtynyt laitevalmistukseen. Käytännön kokemusta tuotekehityksen ja suunnittelun tueksi on kertynyt kymmenien vuosien ajalta.