AXL SMITH JA HARIBO MATADOR MIX DARK – ennennäkemättömällä maistatuskiertueella!

Report this content

Kesällä lähes joka kymmenes suomalainen tulee maistamaan HARIBOn uutta Matador Mix Dark-tuotetta. Haribo kiertää Suomea yhdessä Axl Smithin kanssa, jakaa 350 000 Matador Mix Dark pussia ja haastaa ihmisiä toteuttamaan itseään.

Keväällä alkaa myös Haribo Matador Mix Skills –kilpailu osoitteessa www.matadorhaaste.fi yhdeksäsluokkalaisille, mikä on osa Haribon kesäkampanjaa jolla tuetaan nuorten ilmaisutaitoja ja tarjotaan nuorille mahdollisuus tuoda omia taitoja esille. Mikä Matador? Tämän päivän Matador voi olla esimerkiksi koulun paras tanssija, miksaaja, beatboxaaja, skuuttaaja, konsolipelaaja, skeittaaja, koodaaja, BMX- pyöräilijä, räppäri tai laulaja. Haribo Matador Mix Skills –kilpailun voittaja kuittaa koululleen Haribon tarjoaman konsertin kesälomien alkajaiseksi.

Matador Mix perheen uusi tummempi jäsen Matador Mix Dark

Tulevan kesän halutuin makeispussi tulee olemaan Matador Mix Dark. Pussi on salmiakki- ja lakritsiversio perinteisestä Matador Mix pussista. Tummia makuja keventämässä pussissa on mukana myös viinikumimakeisia. Matador Mix on kuulunut reilu 30 vuotta kuluttajien karkkipäivään ja se on haluttu tuliainen laivoilta ja taxfeesta.

Matador Mix Dark -pussissa on tuttuja hahmoja perinteisestä Matador Mix-pussista uusina tummempina makuina. Uusi pussi on suunniteltu suomalaiseen makuun, yhdessä kuluttajien kanssa. Erilaiset maut täydentävät toisiaan ja viinikumimakeiset keventävät kivasti salmiakin makua. Tuttua Haribo-laatua pussin täydeltä.

Haribo makeispussien uudistunut ilme

Haribo tulee uudistamaan makeispussien ilmeen, ja uusi Matador Mix Dark pussi tullaan ensimmäisenä pussina lanseeraamaan uuden näköisenä. Haribo pusseissa on iso ikkuna, jotta kuluttaja näkee tuotteet paremmin ja tietää mitä ostaa. Pussiuudistuksella pyritään helpottamaan Haribo-pussien tunnistamista makeishyllyssä.

Tuote:                                          Matador Mix Dark 270 g
Lisätietoja:                                  HARIBO Lakrids Oy Ab, www.haribo.com, puh. 09 8700 420
Markkinointipäällikkö                  Marika Ojapalo, marika.ojapalo@fi.haribo.com
Kuvapankki:                                http://www2.haribo.com/fiFI/kuva-ja-tiedotepankki/
                                                    Kuvapankin käyttö vaatii rekisteröitymisen

Haribon tuotteisiin kuuluvat mm. viinikumi-, lakritsi- ja raemakeiset, Chamallows-vaahtokarkit sekä Maoam-hedelmätoffeet. Kansainvälisesti Haribo on yksi suurimmista sokerimakeisten valmistajista, jolla on 15 tuotantolaitosta Euroopassa, 22 tytäryhtiötä ja Bonnissa, Saksassa sijaitseva pääkonttori. Henkilöstön määrä on yli 6000. Haribo Suomen tytäryhtiö on perustettu vuonna 1992.