Barbara Taylor Bradford jälleen suomeksi!

Monen vuoden tauon jälkeen HarperCollins Nordic julkaisee kaksi uutta kirjaa Barbara Taylor Bradfordilta. Mahtava tarina kertoo Inghamin perheestä Cavendon Hallin tilalla ja heidän palvelijoistaan Swannin perheestä. Näiden kahden Cavendon Hall – kirjan juoni keskittyy molempien perheiden naisiin. Tarinat sijoittuvat aikaan ennen toisen maailmansodan alkua vuosiin 1913- 1939. Merkillepantavaa kirjoissa on vahvat naishahmot, jotka ovat tarinan keskiössä.

Juoni

Perhetila Cavendon Hall Yorkshiressa Englannissa on ollut Inghamin suvun omistuksessa satoja vuosia. Swannit ovat olleet palvelijoina tilalla melkein yhtä kauan. Toistensa rinnalla he ovat kokeneet yhdessä iloa ja surua, salaisuuksia ja skandaaleja.

Cavendon Hall - Uuden ajan portailla

Ensimmäinen maailmansota lähestyy ja perheet joutuvat kohtaamaan haasteita, joita he eivät olisi voineet kuvitellakaan. Suhteet joutuvat koetukselle, uskollisuutta epäillään ja salaisuuksia paljastuu. Kun epätietoisuus tulevaisuudesta on suurin, on ainakin yksi asia varma: perheet eivät ole enää koskaan ennallaan.

Cavendon Hall - Muutoksen tuulia

Ensimmäinen maailmansota on päättynyt ja Cavendon Hall on raunioina. Neljä nuorta naista Daphne, Cecily, Diedre ja Dulcie ovat he, jotka rakentavat Cavendon Hallin tulevaisuuden niin hyvässä kuin pahassa. Keskellä villiä 20-lukua on meneillään näytelmä vailla vertaa ja mikään ei ole entisellään Cavendon Hallissa.

Kirjailijasta

Barbara Taylor Bradford syntyi Englannissa ja työskenteli toimittajana ennen läpimurtoaan kirjalla Rahan ruhtinatar . Romaanista tuli välittömästi suurmenestys. Bradford on yksi aikamme parhaiten myyvistä kirjailijoista. Hänen romaanejaan on käännetty yli 40 kielelle ja myyty yli 90 maassa monia miljoonia kappaleita. Hän asuu nykyään miehensä kanssa New Yorkissa.

FAKTAA

Cavendon Hall - Uuden ajan portailla

Kirjan nimi: Cavendon Hall - Uuden ajan portailla /Genre: Romaani / Formaatti: sidottu/ Imprint: HarperCollins / ISBN: 9789150906059 / ISBN e-kirja: 9789150754216 / Julkaisupäivämäärä: 1.lokakuuta 2015

Cavendon Hall - Muutoksen tuulia

Kirjan nimi: Cavendon Hall - Muutoksen tuulia / Genre: Romaani / Formaatti: sidottu / Imprint: HarperCollins / ISBN: 9789150906066 / ISBN e-kirja: 9789150754223 / Julkaisupäivämäärä: 1.lokakuuta 2015

Sarah Wallskog Lindvall,  sarah.wallskog.lindvall@harpercollins.se

Telefon: +46 8-505 511 48 alt. +46 705-69 02 27

HARPERCOLLINS NORDIC -YHTIÖSTÄ

HarperCollins Nordic on HarperCollins Publishers -kustantamon tytäryhtiö. Tukholmassa sijaitsevassa pääkonttorissamme on 31 työntekijää. Julkaisemme vuosittain yhteensä yli 1100 nimikettä ruotsiksi, norjaksi, tanskaksi ja suomeksi. Julkaisemme painettuja kirjoja, e-kirjoja ja äänikirjoja HarperCollins- ja Harlequin-nimien alla. Kirjoja myydään vähittäiskaupassa, postimyynnissä ja verkkokaupassamme harpercollins.fi.

Avainsanat:

Yrityksestä

Meistä HarperCollins on yksi maailman suurimmista kirjakustantamoista, jonka laaja englanninkielinen julkaisutoiminta kattaa kaunokirjallisuutta, lastenkirjoja, keittokirjoja, terveyteen liittyvää kirjallisuutta ja elämäkertoja. Kustantamo on perustettu vuonna 1817 ja se on julkaissut teoksia monilta maailmankuuluilta kirjailijoilta, joista useille on myönnetty Nobelin kirjallisuuspalkinto ja Pulitzer-palkinto. Lisää tietoa HarperCollinsista maailmanlaajuisesti löydät täältä. HarperCollins Nordic AB on HarperCollins Publishers LLC -kustantamon tytäryhtiö, jonka Tukholmassa sijaitsevassa pääkonttorissa on 27 työntekijää. Yhteistyössä Oslossa, Kööpenhaminassa ja Helsingissä sijaitsevien sivupisteiden kanssa HarperCollins Nordic AB julkaisee vuosittain yhteensä yli 1100 kirjanimikettä ruotsiksi, norjaksi, tanskaksi ja suomeksi. Julkaisemme painettuja kirjoja, e-kirjoja ja äänikirjoja HarperCollins- ja Harlequin-tavaramerkkien alla. Alla lisää tietoa tavaramerkeistämme.