Allévo-patukka auttaa pitämään linjat kurissa ja olon energisenä

Kevät tekee tuloaan ja moni tähtää jo kesäksi rantakuntoon. Mitä napata välipalaksi? Allévo-patukka on kätevä ja terveellinen valinta: se sisältää vain vähän rasvaa ja sokeria, mutta pitää vireystason hyvänä vauhdikkaassakin päivässä. Siksi Allévo sopii niin kuntoilijoille kuin laihduttajille. Maustakaan ei tarvitse tinkiä. Herkullisia uutuuksia ovat tumma suklaa appelsiini ja tumma suklaa pistaasi.

Työssä ja urheiluharrastuksissa touhutessa energiaa tarvitaan usein nopeasti. Allévo-patukka on erinomainen vaihtoehto, jos ei ehdi syödä kunnolla. Patukat ovat ravitsemuskoostumukseltaan esimerkillinen välipala niin kuntoilijalle kuin laihduttajillekin. Yhdessä patukassa on runsaasti kuituja ja proteiineja, mutta vain vähän rasvaa ja sokeria. Patukat sisältävät keholle tärkeitä vitamiineja, magnesiumia, rautaa ja sinkkiä. Kilokaloreita patukassa on 200.

Painonhallinnassa ja kuntoa kehittäessä säännöllisyys on kaiken a ja o. Patukka on helppo sujauttaa kassiin ja siitä saa nopeasti täydennystä energiavarastoihin. Kun nälkä ei pääse kasvamaan liian suureksi, syöminen ja paino pysyvät helpommin hallinnassa.

Mausta ei tarvitse tinkiä, sillä Allévo-patukkavalikoimaan kuuluu useita vaihtoehtoja: mustikka, tummasuklaa ja toffee. Kevään uutuutena Allévo tarjoaa kaksi herkullista makua, tumma suklaa appelsiinin ja tumma suklaa pistaasin.

Uutuusmakuja on saatavilla päivittäistavarakaupoista huhtikuussa 2011.

Suositushinta: 2,10 €

Allévo-ohjelma auttaa painonhallinnassa

Allévo-ateriankorvikkeet ovat järkevä valinta, sillä niiden ravitsemuskoostumus on esimerkillinen. Allévo-tuoteperheeseen kuuluu patukoiden lisäksi keittoja ja pirtelöitä. Ateriankorvikkeiden avulla painonhallintaan on helppo saada terveellinen ja reipas startti, ja ne auttavat painonhallinnassa myös laihduttamisen jälkeen.

Allévon avulla laihduttaja pääsee helpommin tavoitteeseensa: kun syö terveellisiä välipaloja ja välttää liian pitkiä ateriavälejä, ei hallitsematon syöminenkään yllätä.

Lisätietoja tuotteista ja laihduttajan Allévo-ohjelmasta osoitteesta www.allevo.fi

Heta Partanen, Cederroth Oy, puh. 050-3787095, heta.partanen@cederroth.com

Kuvia ladattavissa kuvapankista: