Blistex ProtectPlus suojaa kesähuulet auringolta – aurinkosuojakerroin 30

Huulet joutuvat auringon paahteessa koetukselle. Huulten suojaaminen auringolta on yhtä tärkeää kuin muun kehon. Blistex ProtectPlus suojaa kesähuulet tehokkaasti palamiselta. Aurinkosuojakerroin 30 takaa, että huulet säilyvät pehmeinä ja hyvinvoivina läpi kesän.

Blistex-perheen tuore jäsen Blistex ProtectPlus on monitehoinen huulivoide, joka suojaa huulet kaikissa sääolosuhteissa jo ennen kuin ne ehtivät rohtua.

Tuote sisältää kosteuttavaa vehnänalkioöljyä, rauhoittavaa kehäkukkaöljyä, huulten kosteustasapainon palauttavaa glyseriiniä ja viimalta suojaavan pinnan muodostavaa candelillaöljyä. Korkea aurinkosuojakerroin 30 suojaa haitallisilta UVA/UVB-säteiltä esimerkiksi kesällä rannalla, terassilla tai vesillä liikkuessa.

-       ProtectPlus on ehdoton kesätuote, joka kulkee kätevästi mukana. Huulten suojaaminen monesti unohdetaan, vaikka huuletkin palavat helposti. ProtectPlus takaa pehmeät, hyvinvoivat kesähuulet, Cederrothin Margit Forss sanoo.

ProtectPlus on saatavilla hyvin varustelluista päivittäistavarakaupasta. Tuotteen suositushinta on 2,99 €.

Margit Forss
Tuoteryhmäpäällikkö
Cederroth Oy
Puh: 020 700 9214
Sähköposti: margit.forss@cederroth.com

Tuotekuvia voit hakea Cederrothin kuvapankista.
Kuvapankkiin pääset osoitteesta
www.cederroth.fi ja valitsemalla kohdan Kuvapankki
Palvelun käyttäjätunnus on cederroth ja salasana hunni