Kauppoihin kesäinen Bonaqua Mansikka-Raparperi ja kulttimaku Coca-Cola Cherry

Maailmalla kulttimaineeseen noussut kirsikkainen Coca-Cola Cherry on nyt rajoitetun ajan myynnissä myös Suomessa.

Coca-Cola Cherry tuotiin Yhdysvaltojen markkinoille vuonna 1985 ja kuluttajat mieltyivät siihen niin kovasti, että se on ollut monien maiden Coca-Cola-valikoimassa siitä lähtien. Cherry on ollut toivottu makuvariantti myös Suomessa ja nyt kirsikkafanien toiveisiin vastataan. Kirsikkaisen Coca-Colan tarina lähti liikkeelle amerikkalaisista diner-ruokapaikoista, joissa kirsikan makuista makusiirappia lisättiin Coca-Colan joukkoon. Makuyhdistelmä saavutti niin valtavan suosion, että kuluttajien toiveesta myös Coca-Cola alkoi valmistaa ensimmäisenä makuvarianttinaan kirsikkaista Coca-Cola Cherryä. Bonaquan kesämakuna poreilevan raikas mansikka-raparperi Bonaqua-kivennäisvesien kevään maku-uutuus mansikka-raparperi ammentaa suomalaisesta makumaailmasta jo markkinoilla olevien Bonaqua-makujen tavoin. Bonaquan uutuusmaku yhdistää kaksi suomalaisten rakastamaa kesämakua, makean mansikan ja kirpakan raparperin. Bonaqua-kivennäisvesistä tuttuun tapaan myös mansikka-raparperi on matalahiilihappoinen, mutta silti poreilevan raikas. Uuden maun kehittämisessä on kuluttajien toiveesta jatkettu Suomen luonnosta tutulla linjalla, ja uusi maanläheinen maku saikin kuluttajaraadilta ennätyshyvät arviot. Laadustaan arvostettu Bonaqua on erinomainen pari hyvälle aterialle tai hetkiin, jolloin haluaa huolehtia itsestään ja hyvinvoinnistaan. TUOTETIEDOT Coca-Cola Cherry Pakkaukset: 0,5 l ja 1,5 l KMP Ainesosat: Vesi, sokeri, hiilidioksidi, väri (karamelli E150d), happamuudensäätöaine (E338), aromit (mm. kofeiini), kasvisuutteet. 100 ml sisältää Energia 46 kcal/194 kJ Proteiini 0 g Hiilihydraatit 11,4 g josta sokeria 11,4 g Rasva 0 g josta tyydyttynyttä 0 g Ravintokuitu 0 g Natrium 0 g Bonaqua Mansikka-Raparperi Pakkaukset: 0,5 l ja 1,5 l KMP Ainesosat: vesi, hiilidioksidi, kaliumkarbonaatti, luonnolliset aromit, kalsiumkloridi. 100 ml sisältää Energia 0 kcal/0 kJ Proteiini 0 g Hiilihydraatit 0 g Rasva 0 g Kuvat: Tiedustelut viestintätoimisto Euro RSCG BNL, info@eurorscg.fi, p. (09) 4250 0200 Tuotenäytteet: Saatavilla huhtikuun alusta lähtien, tiedustelut viestintätoimisto Euro RSCG BNL, info@eurorscg.fi, p. (09) 4250 0200 Lisätietoja: Coca-Cola Finland Oy, Viestintäpäällikkö Théa Natri, puh. (09) 3485 4339, 040–528 9777, tnatri@eur.ko.com, www.coca-cola.fi.