Simpsonit seikkailevat uusissa lastenlaastareissa

Salvequick-laastariperhe saa uutta väriä Simpsons-lastenlaastareista. Vettä ja likaa hylkivissä laastareissa seikkailevat tutut suosikkihahmot, jotta perheen pienimmätkin voisivat saada haavanhoidosta hyvää mieltä. Salvequick tarjoaa laastareita koko perheelle: pikaisen ja huomaamattoman helpotuksen jokakesäisiin hiertymiin ja rakkoihin saa FOOTCARE-rakkolaastarista.

Salvequickin uusissa lastenlaastareissa seikkailee nyt The Simpsons  -televisiosarjasta tuttu perhe eli Bart, Lisa, Maggie, Homer ja Marge. Värikkäässä pakkauksessa on kaikkiaan 14 laastaria, kahta eri laastarikokoa ja kolme erilaista kuvaa

Pakkauksen suurempi, ovaalinmuotoinen laastari on omiaan paikkaamaan suurempiakin kolhuja, sillä siinä on suuri haavatyyny. Pienemmät, Bart-kuvilla varustetut laastarit sopivat hyvin pienille haavoille ja sormiin. Laastarit hylkivät vettä ja likaa ja ovat pehmeitä ja joustavia.

Tuotteita on saatavissa päivittäistavarakaupoissa toukokuussa 2011. Suositushinta n. 2,70 €

Huomaamaton rakkolaastari lievittää kipua ja parantaa

Salvequick FOOTCARE -rakkolaastarit lievittävät rakoista aiheutuvaa kipua nopeasti ja nopeuttavat paranemista. Rakkolaastarit on valmistettu korkealaatuisesta hydrokolloidimateriaalista, joka tuntuu yhtä sileältä kuin iho. Käytössä laastari on lähes huomaamaton. Se imee itseensä ihon kosteutta ja muodostaa keventävän tyynyn, joka suojaa haavaa paineelta ja hankaukselta ja nopeuttaa paranemista. Hydrokolloidi läpäisee kosteutta, mikä edistää haavan parantumista - ilman rupea. Arpikudostakin muodostuu vähemmän.

Rakkolaastarit ovat vedenpitäviä, likaa hylkiviä ja hengittäviä ja niitä voi käyttää myös hiertymien ennaltaehkäisyyn.

Salvequick FOOTCARE -rakkolaastareita on saatavissa kahta kokoa: small sopii erityisesti varpaiden rakoille ja medium kantapäiden rakoille. Lisäksi sarjaan kuuluu liikavarvaslaastari, joka auttaa poistamaan kovettumat ja liikavarpaat. Tuotteita myydään päivittäistavarakaupoissa.

Suositushinnat:

-       Rakkolaastari Medium (6 kpl) n. 5,80 €
Rakkolaastari Small (6 kpl) n. 5,80 €

Rakkolaastari Multipack (10 kpl) n. 9,00 €
Liikavarvaslaastari (6 kpl) n. 4,50 €.

Anu Tuominen, Cederroth Oy, puh. 020 700 9238, anu.tuominen@cederroth.com

Kuvia ladattavissa kuvapankista: