SNAPCAM-SOVELLUS JA XEROXIN VERKOSTO TUOVAT ÄLYPUHELIMEN KUVAT TULOSTETTUINA KUVA-ALBUMEINA SUORAAN KOTIOVELLE

EDISTYKSELLINEN MOBIILISOVELLUS JA XEROX PREMIER PARTNERS GLOBAL NETWORK MAHDOLLISTAVAT KUVIEN KOKOAMISEN JA JAKAMISEN YSTÄVIEN KESKEN SEKÄ IKUISET KUVAMUISTOT UPEINA TULOSTEINA KAIKKIALLA MAAILMASSA.

SNAPCAMin yhteisöllinen valokuvaus- ja tulostussovellus tuo ennennäkemättömän edistysaskeleen nopeasti kasvavalla markkinalla, jossa mobiilipalvelut yhdistyvät konkreettisiin tuotteisiin. Xerox Premier Partners Global Network on SNAPCAMin kumppani ja takaa palvelun käytettävyyden kaikkialla maailmassa.

SNAPCAM on uudenlainen mobiilisovellus kuvien ottamiseen, tyylittelyyn ja jakamiseen. Se mahdollistaa kuvakokoelmien keräämisen samoissa sosiaalisissa verkostoissa toimivien ystävien kesken ja kuvien tulostamisen albumiksi, joka toimitetaan suoraan kotiovelle.

SNAPCAMin palvelu lanseerattiin heinäkuussa Suomen lisäksi 34 eri maassa rinnakkain Nokian 41 megapikselin kameralla varustetun Lumia 1020 -älypuhelimen kanssa. SNAPCAM on yhteensopiva kaikkien Windows Phone 8 -laitteiden kanssa, mukaan lukien 23. heinäkuuta julkaistu Nokia Lumia 625.

Palvelu on mukautettu toimimaan kaikkialla maailmassa useilla eri maksutavoilla ja sen hinnoittelu vaihtelee markkinoittain. Tämän ansiosta SNAPCAMin tulostetut kuvatuotteet on mahdollista tilata kilpailukykyiseen hintaan kaikissa maissa, joissa sovellus on tarjolla, kun aikaisemmin vastaavia palveluita on yleensä ollut tarjolla vain yhdellä markkinalla.

Xerox mahdollistaa SNAPCAM-sovelluksen tulostuspalvelun Xerox's Premier Partners Global Network -verkostollaan, joka koostuu maailman parhaimmista digitaalisista painoista 48 eri maassa. SNAPCAMin käyttäjät voivat tilata kuva-albuminsa missä tahansa 35 maassa, jossa tilauksen toteuttaa vastaanottajaa lähimpänä oleva Xerox Premier Partner. Korkeilla laatuvaatimuksilla varmistetaan tasalaatuiset lopputuotteet kaikissa maissa.

Esimerkki loppukäyttäjästä: ”Asun Saksassa, mutta olen viettämässä lomaani Yhdysvalloissa. SNAPCAMilla voin lähettää matkastani kokoamani kuva-albumin ystävälleni Thaimaahan. Kuva-albumi tulostetaan Thaimaassa ja minua veloitetaan tuotantomaan (Thaimaan) tulostuskustannusten mukaisesti.”

Gina Testa, VP Graphic Communications, Xerox: “Xeroxin Premier Partners Global Network sopii täydellisesti SNAPCAM-asiakkaiden tulostusvaatimusten ja toiveiden toteuttamiseen. Verkosto tarjoaa teknologian ja palvelut, joilla voidaan tuottaa upean värikylläisiä ja laadukkaita kuva-albumeita. SNAPCAM vastaa palvelullaan digitaalisten käyttäjien toiveeseen tehdä muistoista käsin kosketeltavia. Paperitulosteina digitaaliset kuvat muuttuvat pysyviksi taideteoksiksi.”

Steve Hayward, toimitusjohtaja, SNAPCAM: “SNAPCAM ajattelee globaalisti ja toimii paikallisesti. Tämä tarkoittaa, että voimme vähentää kustannuksia, lyhentää toimitusaikoja ja toimia samalla pienemmällä hiilijalanjäljellä. Matkapuhelimilla käytettävät fyysisiin tuotteisiin liittyvät palvelut lisääntyvät vauhdilla. Me tavoittelemme tässä edelläkävijän roolia tarjoamalla tuotteita, jotka ovat samalla myös ympäristöystävällisiä.”

SNAPCAM-sovellus on saatavilla Windows Phone -laitteille elokuusta 2013 alkaen ja myöhemmin myös muille alustoille.

Lisätietoja SNAPCAMista:

Katso: www.snapc.am
Email: marketing@snapc.am
Puh: +44 (0) 844 884 23 43
Facebook: snapcamapp
Twitter: @SNAPCAM

Xeroxin mediayhteydet:

Robert Corbishley, Xerox
Puh: +44 (0)1895 843239
Email: robert.corbishley@xerox.com

SNAPCAM

SNAPCAM on hauska, helppokäyttöinen ja yhteisöllinen kuvasovellus, joka toimittaa kuvat suoraan kotiovellesi. SNAPCAM mahdollistaa laadukkaiden kuvien ottamisen, kauniiden efektien lisäämisen, kuvien järjestelemisen ja jakamisen sosiaalisessa mediassa sekä niiden painamisen upeiksi väritulosteiksi. Yhdellä ainoalla sovelluksella voit koska tahansa painattaa ja lähettää kuva-albumeita minne tahansa maailmassa, niin että muistosi säilyvät ikuisesti. www.snapc.am. SNAPCAMin omistaa YUZA.

YUZA

Lontoon Carnaby Streetillä pääkonttoriaan pitävän YUZAn liiketoiminta hyödyntää kasvavaa mobiilimarkkinaa ja yritys on mukana rakentamassa mobiilisovelluksia useille tunnetuille brändeille. YUZA kehittää uusia käyttökokemuksia ja tuo ne mobiilikäyttäjien ulottuville kaikkialla maailmassa lukuisissa sovelluksissa, joita on ladattu kymmeniä miljoonia kertoja, sisältäen yli 25 ladattua listaykköstä. www.yuza.com

Avainsanat: