Vahva D-vitamiiniuutuus Vitaplexiltä

Syksyn pimetessä ja auringonvalon vähetessä D-vitamiinin saanti on erityisen tärkeää. Monet suomalaiset saavat etenkin talvella liian vähän D-vitamiinia, minkä takia ravintolisän käyttö on tarpeen. Vitaplex tuo päivittäistavarakauppoihin uuden vahvan 25 mikrogramman D-vitamiinin. Pienen, nieltävän tabletin avulla on helppo huolehtia riittävästä D-vitamiinin saannista.

D-vitamiini on tärkeä vitamiini etenkin silloin, kun valoisat päivät ovat lyhyitä. D-vitamiini auttaa ylläpitämään hampaiden, luuston ja lihasten toimintaa sekä edesauttaa immuunijärjestelmän toimimista. Lisäksi D-vitamiini edistää fosforin ja kalsiumin imeytymistä sekä ylläpitää veren kalsiumpitoisuutta.

- Suomalaisten D-vitamiinitasot ovat yleisesti liian matalia. Se lisää osteoporoottisten murtumien, influenssan, sydäntautien ja monien muiden sairauksien riskiä. Kaikille meille on tarpeen pitää huolta siitä, että saamme D-vitamiinia sopivasti. Vähintäänkin syyskuun alusta toukokuun loppuun tarvitsemme riittävää D-vitamiinilisää, jotta elimistömme D-vitamiinitasot pysyisivät ihanteellisina, ravintoasiantuntija Juhana Harju sanoo.

Vitaplexin D-vitamiini on vahva, 25 mikrogrammaa D-vitamiiniä sisältävä ravintolisä. Pakkauksessa on 180 pientä, nieltävää tablettia. Tabletit eivät sisällä makeutusainetta tai liivatetta.

Vitaplex huolehtii hyvinvoinnista

Vitaplex-ravintolisäsarjan tuotteet on kehitetty yhteistyössä ravitsemusasiantuntijoiden kanssa.

Vitaplex-tuotteet kattavat kaikki tärkeimmät ja tavallisimmat ravintolisätarpeet. Sarjaan kuuluvat muun muassa monivitamiini- ja C-vitamiini-poretabletit sekä Omega 3 -kalaöljykapselit. D-vitamiini täydentää valikoimaa.

Vitaplex D3-vitamiini 25 mikrogrammaa, suositushinta 12,40 €.

ME: 6 kpl

Art: 221129