VMP Group ja Valo yhteistyöhön – avainpeluri tai varamies voi ratkaista pelin

Tiedote 24.4.2015

Valo – valtakunnallinen liikunta- ja urheiluorganisaatio ry ja VMP Group ovat aloittaneet kolmivuotisen yhteistyön, jonka tarkoituksena on urheilun lajiliittojen, seurojen ja tapahtumien arjen helpottaminen henkilöstöpalveluiden avulla.

”Uuden työntekijän palkkaaminen ei tule nykyään enää läheskään aina kysymykseen, koska kyseessä on iso investointi seuralle tai lajiliitolle. Haluamme yhdessä VMP:n kanssa olla ratkomassa tätä yhtälöä ja tarjota riskittömästi ja nopeasti osaavaa henkilöstöä avustamaan tapahtumissa ja projekteissa”, kertoo Valon myyntijohtaja Jarno Kukila.

Nuorten työllistyminen on aina ollut VMP Groupin toiminnan keskiössä. Useille nuorille vuokratyö on ensimmäinen tapa työllistyä ja hankkia työkokemusta. Vuokratyö auttaa sekä yhdistyksiä, yrityksiä että työntekijöitä sopeutumaan nopeasti talouden muuttuviin tilanteisiin.

”Työntekijän osaamistarpeet ovat muuttuneet nopeasti. VMP työllistää vuosittain yli 12 000 työntekijää, joista lähes puolet on alle 25-vuotiaita. Näitä motivoituneita nuoria tarvitaan mukaan kehittämään myös suomalaista urheilua”, jatkaa Kukila.

VMP:n ja Valon urheilutoiminalle suunnittelema tarjoama on laaja sisältäen henkilöstövuokrausta ja rekrytointia sekä asiakkaan tarpeen mukaan räätälöityjä henkilöstöpalveluita.

”Oli kyse sitten avainpelurin hausta tai pikaisesta varamiehen tarpeesta, niin huti rekrytoinnissa tulee aina kalliiksi – siksi päätökset kannattaa tehdä huolella”, muistuttaa VMP Groupin myyntijohtaja Juha Pesola.

”Olemme vuosien saatossa tehneet urheiluyhteistyötä yli 40 lajin kanssa ja saaneet sitä kautta kokemusta tuhansien tapahtumien hoitamisesta. Pystymme vastaamaan urheiluyhteisön huutoon ja auttamaan heitä kehittämään toimintaansa, niin toimistoilla kuin tapahtumissa”, toteaa Pesola.

Lue lisää: http://www.sport.fi/urheiluseura/palvelut/yritysedut/vmp-group-avainpeluri-tai-varamies-voi-ratkaista-pelin

Jarno Kukila, myyntijohtaja, Valo Ry., p. 050 435 0859, jarno.kukila@valo.fi
Juha Pesola, myyntijohtaja, VMP Group, p. 040 307 5105, juha.pesola@vmp.fi

VMP Group on yksi Suomen johtavista henkilöstöpalvelualan yrityksistä. Vuonna 1988 perustettu konserni on suomalaisessa yksityisomistuksessa. Yritys toimii franchising-periaatteella noin 50 paikkakunnalla Suomessa, Ruotsissa, Virossa ja Romaniassa. VMP Group on järjestäytynyt työnantaja ja työskentelee tiiviissä yhteistyössä ammattiliittojen kanssa. Yritykselle on myönnetty Henkilöstöpalveluyritysten Liiton Reiluja Vuokratöitä -auktorisointi. VMP Group -konserniin kuuluvat myös johdon rekrytointeihin ja konsultointiin erikoistunut Romana Management sekä hoivapalveluita tarjoava Alina Hoivatiimi. VMP – Niin arvokas on työ. www.vmp.fi