Xerox Digital Alternatives määrittää uudelleen yritysten dokumentinhallinnan

Lehdistötiedote 24.11.2014

Xerox esittelee palveluita, jotka auttavat vähentämään tulostusta työpaikoilla. Yritys esittelee Länsi-Euroopan markkinoille kaksi uutta ratkaisua, joiden avulla yritykset pääsevät lähemmäs digitaalisempaa, paperitonta työympäristöä.

"Tulostamisen vähentäminen ei tarkoita vain pienempää paperinkulutusta – se tarkoittaa myös järkevämpää työskentelyä, tuottavuuden parantamista, nopeampaa yhteydenpitoa asiakkaiden kanssa ja tietojen hyödyntämistä yritystoiminnan tukena", sanoo Mike Feldman, president, Large Enterprise Operations, Xerox.  "Meidän sanomanamme ’tulosta vähemmän’ saattaa kuulostaa aluksi epäuskottavalta, mutta me yhdistämme digitaalisen ja paperisen maailman auttaaksemme yrityksiä ymmärtämään tietoa paremmin sekä suojelemaan ja käyttämään sitä järkevämmin."

Hyvästit paperisen ja digitaalisen erolle

Xeroxin Digital Alternatives on tietokoneisiin ja mobiililaitteisiin tarkoitettu helppokäyttöinen, tulostusympäristöstä riippumaton työkalu, joka automatisoi jokaiseen suureen organisaatioon kuuluvat paperityöt. Xerox Digital Alternatives -työkalun käyttäjät voivat helposti allekirjoittaa asiakirjoja, lisätä niihin huomautuksia sekä jakaa, tallentaa ja lukea niitä yhdestä käyttöliittymästä. Enää ei tarvitse tulostaa asiakirjoja, muuntaa tiedostoja tai vaihdella eri ohjelmien ja digitaalisten versioiden välillä – aikaa säästyy ja tehokkuus paranee.

Turvallista, intuitiivista liittymää voidaan käyttää Microsoft Windows -pohjaisissa tietokoneissa ja Applen iPad-laitteissa. Koska työnteko ei ole enää sidottu yhteen paikkaan, Xeroxin Digital Alternatives synkronoi asiakirjat automaattisesti useimmissa henkilökohtaisissa laitteissa liikkuvien työntekijöiden käyttöön.

Lisäksi asiakirjojen käytön reaaliaikainen analysointi antaa yrityksille käsityksen siitä, miten ne voivat hallita paremmin siirtymisen tulosteista digitaalisiin asiakirjoihin.

Vihreämpää toimintaa

Auttaakseen yrityksiä pienentämään hiilijalanjälkeään ja motivoidakseen työntekijöitä toimimaan ympäristöystävällisemmin Xeroxin tutkimuskeskus (Xerox Research Centre Europe, XRCE) loi Xerox Print Awareness -työkalun, patentoidun järjestelmän, joka rohkaisee työntekijöitä toimimaan aktiivisesti ympäristön kannalta vastuullisemmin.

Pelillistämisteknologian avulla työntekijät voivat halutessaan seurata, miten heidän tekonsa tukevat koko yrityksen tulostusmäärien pienentämistä ja tulostuksen järkeistämistä. Tietokoneohjelma seuraa ja analysoi tulostushistoriaa ja epätaloudellisia tapoja.

Työkalu antaa reaaliaikaisia tulostustietoja ja vinkkejä siitä, miten käytäntöjä voidaan muuttaa. Työntekijöiden välisten kilpailujen ja hauskojen kannustimien avulla työntekijöitä voidaan rohkaista osallistumaan projektiin.

Xerox edustettuna Gartner Symposium -tapahtumassa

Xerox esitteli Digital Alternatives- ja Xerox Print Awareness -työkalut GartnerSymposiumITexpo-tapahtumassa 9.–13.11. Barcelonassa, Espanjassa. Monica Beltrametti, Xeroxin innovaatioryhmän ja XRCE:n johtaja, puhui tapahtumassa "digitaalisesta murroksesta" ja innovaatiosta, jota tarvitaan, jotta murros voidaan muuttaa mahdollisuudeksi liiketoiminnalle.

Gartner Symposiumin liittyvä Twitter-keskustelu: @xeroxevents ja @xeroxUK sekä hashtagilla #GartnerSym.

Gartner Magic Quadrant

Xerox sijoittui hiljattain Gartnerin vuotuisessa Magic Quadrant -tutkimuksessa johtavien tulostuksenhallintapalvelun ja sisältöpalveluiden tarjoajien joukkoon. Englanninkielinen tiedote aiheesta tämän tiedotteen liitteenä.

Uudet kumppanit digitointia vauhdittamaan

Xerox on myös solminut kaksi uutta strategista kumppanuutta Hylandin ja Datawatchin kanssa. Tavoitteena on nopeuttaa siirtymistä paperiasiakirjoista digitaaliseen tietojenkäsittelyyn valtionhallinnossa, vähittäiskaupan, terveydenhuollon sekä vakuutus- ja rahoituspalveluiden aloilla.

Saatavuus

Xerox Digital Alternatives on saatavissa välittömästi Pohjois-Amerikassa ja Länsi-Euroopassa ja muualla maailmassa vuonna 2015. Xeroxin Print Awareness -työkalu on aluksi saatavissa Pohjois-Amerikassa ja Länsi-Euroopassa. Työkaluja myyvät Xeroxin myyntipisteet.

Xerox Europe
Jo yli 75 vuoden ajan, xerografian keksimisestä lähtien, Xerox on auttanut yrityksiä yksinkertaistamaan dokumentinhallinnan työnkulkuja. Olemme liiketoimintaprosessien ja dokumentinhallinnan johtava osaaja maailmassa ja autamme tehostamaan toimintoja niin, että yritykset voivat keskittyä omaan liiketoimintaansa. Xeroxin pääkonttori sijaitsee Yhdysvaltojen Norwalkissa, Connecticutissa. Xeroxin yli 140 000 työntekijää palvelevat asiakkaita 180 maassa tarjoten palveluita, tulostusratkaisuja ja ohjelmistoja yksityisen ja julkisen sektorin asiakkaille. Lisää osoitteessa www.xerox.com.

Xerox Europella on tuotanto- ja logistiikkatoimintoja Irlannissa, Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa.

Tove Zilliacus, myyntijohtaja, Large Enterprise Operations (LEO), Xerox Oy, tove.zilliacus@xerox.com, puh. 040 586 9062

RSS-syötteen vastaanottamiseksi siirry osoitteeseen: http://news.xerox.com/rss

Seuraa keskustelua, toimialakuulumisia ja -näkemyksiä:

Xerox®, Xerox and Design®and ConnectKey®are trademarks of Xerox in the United States and/or other countries.