Xeroxin uusi WorkCentre 3550 -monitoimilaite  lisää toimiston tuottavuutta

​- huippunopeaa kopiointia, tulostusta ja faksausta sekä edistyksellistä skannausta

25.8.2010 - Xerox on esitellyt uuden WorkCentre® 3550 A4 mustavalko-monitoimilaitteen, joka on suunniteltu nopeatahtiseen tulostustyöhön kaikenkokoisissa yrityksissä.

WorkCentre® 3550 tulostaa jopa 33 sivua minuutissa 1200 x 1200 dpi:n kuvatarkkuudella. Monitoimilaitteen 550 arkin paperikapasiteettia on mahdollista laajentaa 1050 arkkiin.

”WorkCentre 3550 tarjoaa kaikki tärkeimmät nykyaikaisen monitoimilaitteen ominaisuudet, kuten erinomaisen suorituskyvyn ja kehittyneet skannaus- ja suojaustoiminnot, joita tämän päivän toimistoympäristössä vaaditaan”, kertoo johtaja Ilpo Ahokas Xeroxilta.

Monitoimilaitteessa on  esimerkiksi väriskannaus, skannaus sähköpostiin LDAP-tunnistuksella, verkkoskannaus tietokoneelle, skannaus FTP- ja SMB-palvelimelle sekä  Centre Ware® -internet-palvelu laitteen etähallintaan.

Tehokkaalla valikolla ja kätevästi sijoitetulla USB-portilla varustettu käyttäjäystävällinen ohjauspaneeli tekee laitteesta helppokäyttöisen.

Laitteessa on runsaasti kehittyneitä faksaus- ja suojaustoimintoja, kuten esimerkiksi faksien eteenpäin lähettämisen toiminto. Suojattu faksien vastaanotto ja suojattu tulostus varmistavat asiakirjojen suojauksen, aina niiden PIN-koodilla toimivaan vapauttamiseen saakka.

Energy Star® -merkitty Xerox 3550 on saatavilla välittömästi. Laitteiden hinta on Suomessa alkaen 1199 euroa.

Seppo Valjakka, Tuotemarkkinointipäällikkö, Xerox Oy, puh. 0400 473210, seppo.valjakka@xerox.com

Xerox on maailman kuudenneksi suurin tietotekniikkayritys. Xerox Oy markkinoi Xeroxin tuotteita, ratkaisuja ja palveluita Suomessa. Yrityksellä on laaja valikoima tuotteita toimistoille ja graafiseen teollisuuteen. Xeroxin palvelut kattavat konsultoinnin, dokumenttien hallintaratkaisut ja ulkoistuksen. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa. Lisätietoja Xeroxista saat verkko-osoitteesta www.xerox.fi

Xerox®, the Xerox wordmark and the spherical connection symbol are trademarks of Xerox Corporation in the United States and/or other countries. Prices, features, specifications, capabilities, appearance and availability of Xerox products and services are subject to change without notice.