Hyvinvointiketju Hehku avaa myymälän Raisioon

HEHKU LEHDISTÖTIEDOTE 13.2.2018 KLO 13.00

Keskon ja Oriolan kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin keskittyvä Hehku-ketju avaa torstaina myymälän Raision kauppakeskus Myllyyn. Tammikuussa lanseeratusta ketjusta suunnitellaan koko maan kattavaa 100 myymälän verkostoa lähivuosien aikana.

Torstaiaamuna klo 10 avautuu Hehku-myymälä Raision kauppakeskus Myllyyn.

”Tänä vuonna avaamme eri puolille Suomea 30 uutta Hehku-myymälää, joista 18 kevään aikana. Asiakkaat ovat ottaneet Hehkun innolla vastaan. Myynti on käynnistynyt vauhdikkaasti verkkokaupassa sekä myymälöissä”, kertoo toimitusjohtaja Tuomas Mattelmäki.

Raision 200 m2 myymälässä on tarjolla noin 7 000 tuotteen valikoima. Koko 10 000 tuotteen valikoima on tilattavissa hehku.fi-verkkokaupasta.

Kosmetiikan lisäksi valikoimassa on terveyden ja hyvinvoinnin tuotteita, kuten ravintolisiä, haavanhoitotuotteita sekä esimerkiksi lapsiin tai perheenlisäykseen liittyviä tuotteita.

Kaikista ketjun ostoksista saa K-ryhmän Plussaa.

Neuvontaa ja palvelua

Hehkusta saa tuotteiden ohella asiantuntevaa neuvontaa sekä palveluita kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin.

Raision myymälässä asiakkaita palvelee 10 asiantuntijaa terveyden, kauneuden, ravitsemuksen ja liikunnan saralta. Alkuvaiheessa palvelut keskittyvät kauneudenhoitoon. Tarjolla on myymälän puolella tehtäviä palveluita, kuten kynsien pikalakkausta, kulmien ja ripsien värjäystä ja ihonhoitoneuvontaa. Lisäksi myymälän hoitohuoneessa tehdään kasvohoitoja Dermalogican ja Madaran tuotteilla.

Myllyn Hehku henkilökuntineen toivottaa median edustajat tervetulleiksi tutustumaan uuteen myymälään keskiviikkona 14.2. klo 16-18. Paikalla Hehkun asiantuntijoiden lisäksi johtoa vastaamassa kysymyksiin ja kertomassa uudenlaisesta kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin konseptista.

Hehku: Myllykatu 1, 21280 Raisio, aukioloajat ma-pe klo 10-21, la klo 9-19, su klo 11-18

Kuvia sekä Hehkun logo löytyvät materiaalikorista.

Lisätietoja: Tuomas Mattelmäki, toimitusjohtaja, puh.+358 400 640 403, tuomas.mattelmaki@hehku.fi

Hehku on täysin uudenlainen kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin tuotteisiin ja palveluihin keskittyvä maanlaajuinen kauppaketju, joka haluaa auttaa jokaista löytämään oman tapansa voida paremmin. Hehku tarjoaa asiantuntevaa neuvontaa, lähes 10 000 tuotteen valikoiman sekä palveluita kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin kivijalkakaupoissa ja verkkokaupassa. Kuluvan vuoden aikana Hehku-ketjuun avataan eri puolille Suomea yhteensä 30 kauppaa, joihin rekrytoidaan 200 hyvinvoinnin ammattilaista. Tavoitteena on rakentaa koko maan kattava 100 myymälän verkosto ja tarjota 1000 uutta työpaikkaa.

Avainsanat: