Arto Hiltunen jatkaa kauppakamarin puheenjohtajana

Helsingin Osuuskauppa Elannon toimitusjohtaja Arto Hiltunen jatkaa ensi vuonna Helsingin seudun kauppakamarin puheenjohtajana. Hänet valittiin puheenjohtajaksi keskiviikkona pidetyssä kauppakamarin syyskokouksessa. Arto Hiltunen ottaa 1.8.2007 vastaan Suomen Osuuskauppojen Keskuskunnan pääjohtajan tehtävät.

Kauppakamarin uudeksi varapuheenjohtajaksi valittiin Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarisen varatoimitusjohtaja Harri Sailas, joka ottaa vuodenvaihteessa vastaan Ilmarisen toimitusjohtajan tehtävät.

Muina varapuheenjohtajina jatkavat Ramboll Finland Oy:n toimitusjohtaja, rakennusneuvos Jaakko Heikkilä ja Oy Uddeholm Ab:n toimitusjohtaja Marie-Louise Erhama.

Helsingin seudun kauppakamariin kuuluu 6300 yritystä. Se on Pohjoismaiden suurin kauppakamari.