Helsingin seudun toimialakatsauksen julkistaminen

Helsingin seudun kauppakamarin toimialakatsaus kertoo, miltä näyttää Helsingin seudun talous- ja työllisyyskehitys tällä hetkellä. Yrityspuheenvuorot pitävät varatoimitusjohtaja Matti Niemi HOK-Elannosta ja Kalevala Koru Oy:n toimitusjohtaja Marja Usvasalo.

Tilaisuudessa kerrotaan myös tuoretta tietoa Helsingin metropolialueen suhdanteista verrattuna
- muihin Euroopan alueisiin (Eurochambres 12/2006)
- Suomen muihin maakuntiin.

Helsingin seudun toimialakatsaus 4/2006 julkistetaan

maanantaina 4.12.2006 klo 10.30
Helsingin seudun kauppakamarissa, Kalevankatu 12, 5.krs.

Tilaisuuden ohjelma:

Avaus
toimitusjohtaja Heikki J. Perälä

Toimialakatsauksen esittely
varatoimitusjohtaja Jorma Nyrhilä

Yrityspuheenvuorot
- varatoimitusjohtaja Matti Niemi, Helsingin Osuuskauppa Elanto
- toimitusjohtaja Marja Usvasalo, Kalevala Koru Oy

Osallistumisesta pyydetään ilmoittamaan perjantaihin 1.12.2006 mennessä viestintäpäällikkö Kai Kuoppamäelle, puh. 050 320 8964 tai kai.kuoppamaki@chamber.fi

TERVETULOA!

HELSINGIN SEUDUN KAUPPAKAMARI