DSPeaker valitsi HifiStudion viralliseksi jakelijaksi Suomessa

HifiStudio vastaa myynnistä ja markkinoinnista Suomessa tästä päivästä eteenpäin. Rakennamme yhdessä valmistajan kanssa kattavan jakelun ja esillepanon kaikkiin HifiStudion myymälöihin. Sopimus on monivuotinen. Jälleenmyynnistä kiinnostuneet voivat olla yhteydessä HifiStudion toimitusjohtaja Jarmo Nevariin.

HifiStudio on vahvasti mukana Hifimessuilla Helsingin messukeskuksessa 14.-16.9.2018. Messuilla esitellään HifiStudion edustuksia kolmen huoneen voimin. DSPeakerin osastolla on esillä huippu-uutuus Anti-Mode X4, joka on DSPeakerin kauan odotettu huippuluokan esivahvistin/dac/huonekorjain. Laitetta on myynnissä messuilla 10 kpl erä hintaan 4250 €/kpl.

Tuotemerkistä HifiStudiossa vastaavat Helsingin HifiStudion Jari Råback ja Mikael Liukkonen.

Lisätiedot:
Jarmo Nevari, toimitusjohtaja, HifiStudio
jarmo.nevari@hifistudio.fi

Toni Liitola , lead designer, DSPeaker
toni.liitola@vlsi.fi

www.hifistudio.fi

*   *   *

Hifi Studio on laadukkaiden kuvan- ja äänentoistolaiteratkaisujen myyntiin erikoistunut yritys, joka palvelee yksityishenkilöitä ja yrityksiä Helsingissä, Oulussa, Tampereella, Kuopiossa, Turussa ja Jyväskylässä sekä myymälöissä että kaikkialla Suomessa verkkokaupan kautta. Laajaan valikoimaamme kuuluvat hifi- ja kotiteatterilaitteet, kuvatuotteet (televisiot ja videotykit), kaiuttimet, monihuonelaitteet, yritysten AV-järjestelmät, sekä suunnittelu- ja asennuspalvelu.