• Hifistudio/

Hifistudio / Genelec ja Kotipizza Group tekivät merkittävän yhteistyösopimuksen äänentoistosta uusiin konseptiravintoloihin

Hifistudio on valittu Kotipizza Groupin uuden No Pizza -ravintolakonseptin pilottiravintolan äänentoiston toimittajaksi.

Pilottiravintola avataan kevään aikana Makkarataloon Helsinkiin. Ketju on kansainvälinen ja pääasiassa ravintolat tullaan avaamaan Suomen ulkopuolelle.

Hifistudion esitystekniikasta vastaava Denis Hakkarainen on innoissaan uudesta konseptista, sillä kaikki ravintolat tehdään kotimaisilla Genelec kaiuttimilla. Syynä on yksinkertaisesti laatu, joka on Genelec -kaiuttimilla ylivertainen.

Hifistudio kasvaa voimakkaasti esitystekniikan ja myymälöiden, ravintoloiden äänentoisto toimittajana kertoo tj Jarmo Nevari. Olemme pystyneet palkkaamaan 4 uutta työntekijää viimeisen vuoden aikana ja tavoite on olla palveleva, luotettava kumppani yritysmyynnissä.

Lisätietoja antavat:
Jarmo Nevari, puh. 0400 500 446
Denis Hakkarainen 045 8822777

www.hifistudio.fi

*   *   *

Hifi Studio on laadukkaiden kuvan- ja äänentoistolaiteratkaisujen myyntiin erikoistunut yritys, joka palvelee yksityishenkilöitä ja yrityksiä Helsingissä, Oulussa, Tampereella, Kuopiossa, Turussa ja Jyväskylässä sekä myymälöissä että kaikkialla Suomessa verkkokaupan kautta. Laajaan valikoimaamme kuuluvat hifi- ja kotiteatterilaitteet, kuvatuotteet (televisiot ja videotykit), kaiuttimet, monihuonelaitteet, yritysten AV-järjestelmät, sekä suunnittelu- ja asennuspalvelu.