Vuoden verkkokauppa 2017 -tittelin voitti Cocopanda

Tiedotusvälineille 5.12.2017

• Hintaopas.fi:n ja Muropaketti.com:in järjestämän Vuoden verkkokauppa -äänestyksen voittajaksi valikoitui kauneustuotteisiin erikoistunut Cocopanda
  • Äänistä lahjoitetaan 5 000 euron summa Pelastusarmeijan suosittuun Joulupata -keräykseen
  • Hintaopas.fi on riippumaton ja Suomen kattavin tuotteiden vertailupalvelu

Hintavertailupalvelu Hintaopas.fi järjesti marraskuussa ensimmäistä kertaa Vuoden verkkokauppa -äänestyksen. Äänestys on kuluttajien valinta parhaille ja suosituimmille verkkokaupoille. Vuoden verkkokauppa 2017 -tittelin voitti kauneustuotteisiin erikoistunut Cocopanda.

”Pian 2 vuotta täyttävä verkkokauppamme on otettu loistavasti vastaan Suomessa ja olemme kasvaneet etenkin tämän vuoden aikana vauhdilla. Pyrimme olemaan asiakkaillemme helposti lähestyttävä ja vastaamaan heidän toiveisiinsa parhaalla mahdollisella tavalla kehittämällä verkkokauppaamme koko ajan. Olemme iloisia voitosta, ja uskomme, että äänestystulos kertoo suuntamme olevan oikea”, sanoo Cocopandan digitaalisesta markkinoinnista vastaava Susanna Matilainen.

Äänestysaika oli 1.–31.11.2017. Ääniä oli mahdollista antaa sekä yleisesti vuoden parhaalle verkkokaupalle että neljän eri kategorian parhaille. Äänestys oli hyvin suosittu ja kärkitilanne tiukka.

Hintaopas.fi onnittelee kaikkia voittajia. ”Äänestyksessä olivat mukana kaikki verkkokaupat riippumatta siitä, onko niille Hintaoppaassa vielä omaa tuotekategoriaa vai ei. Erillistä kauneuskategoriaa meillä ei vielä ole. Cocopandan äänivyöry osoittaa, että sellaiselle on kuitenkin selvästi tarvetta”, Hintaopas.fi:n maajohtaja Liisa Matinvesi-Bassett sanoo.

Koti & kodinkoneet -kategoriassa voiton vei pitkän linjan kivijalkakauppana tunnettu Veikon Kone. "Me Veikon Koneella koemme, että verkkokaupan merkitys kasvaa koko ajan. Verkkokauppa toimii käsi kädessä kivijalkamyymälöiden kanssa tuoden niihin lisää asiakkaita ja näin ollen lisää kauppaa", Veikon Koneen Henri Könönen sanoo.

Kategorioiden voittajat olivat seuraavat:

• Puhelimet & tietotekniikka: Verkkokauppa.com
  • Audio, kuva & valokuvaus: Gigantti
  • Koti & kodinkoneet: Veikon Kone
  • Pelit & konsolit: CDON

Hintaopas.fi lahjoittaa yhteensä 5000 euroa Pelastusarmeijan perinteiseen Joulupata -keräykseen, jolla tuetaan kotimaan vähävaraisia, lapsiperheitä, ahdingossa eläviä ihmisiä, syrjäytymisvaarassa olevia nuoria ja yksinäisiä vanhuksia.

Kuva: Veikon Koneen Henri Könönen ja Hintaopas.fi:n Liisa Matinvesi-Bassett.

Hintaopas.fi on riippumaton ja Suomen kattavin tuotteiden vertailupalvelu. Hintaopas sisältää yli 700 suomalaisen ja ulkomaisen verkkokaupan hinta- ja tuotetiedot, jotka helpottavat kuluttajien päätöksentekoa. Hintaoppaan käyttäminen on ilmaista ja läpinäkyvää, koska palvelu pyrkii kattamaan kaikki verkkokaupat huolimatta siitä, ovatko ne Hintaoppaan asiakkaita vai eivät. Kuluttajilla on mahdollisuus antaa tuotteille sekä verkkokaupoille arvosanoja. Hintaopas on perustettu vuonna 2002 ja toimii samalla konseptilla useissa maissa. Kasvava yritys työllistää tällä hetkellä yli 200 henkilöä. Hintaoppaan omistaa norjalainen mediakonserni Schibsted Media Group, johon kuuluvat Suomessa myös toimivat Tori.fi, Let’s Deal ja Lendo. Hintaopas.fi-sovellus on saatavana Androidille ja iOS:lle. Lisätietoja: www.hintaopas.fi.