HiQ TEHOSTAA POLYSTARIN TOIMINTAA

Polystar on markkinajohtaja verkon suorituskykyä parantavassa analytiikassa, palveluissa ja tuotteissa. Yritys auttaa tietoliikenneyhtiöitä optimoimaan asiakaskokemusta kaikkialla maailmassa. Jotta Polystar voisi tarjota entistäkin nopeampaa ja parempaa palvelua, se valitsi strategiseksi kumppanikseen HiQ:n.

- Saamme usein asiakkailtamme erityistoivomuksia ja -tilauksia. Haluamme samanaikaisesti kehittää omia tuotteitamme ja palvelujamme, jolloin paine kasvaa suureksi. HiQ:n avulla parannamme reagointinopeuttamme ja lisäämme kokonaistoimituskapasiteettia, eikä meidän tarvitse torjua asiakaskohtaisia pyyntöjä. Näin parannamme tyytyväisyyttä sekä omien asiakkaidemme että loppuasiakkaiden keskuudessa, sanoo Polystar Sverige AB:n toimitusjohtaja Mikael Grill.

HiQ työskentelee strategisena kumppanina Polystarin asiakaskohtaisten sovellusten parissa. HiQ:n tiimi huolehtii vaatimusten käsittelystä sekä sovellusten kehittämisestä ja testauksesta, jolloin Polystar itse voi keskittyä strategiseen tuotekehitykseen.

- Polystar on maailman johtavia toimittajia viestintäverkkojen valvonnassa ja optimoinnissa. Se tarjoaa sekä visualisointia että käyttäjäystävällisiä digitaalisia ratkaisuja ja työkaluja. HiQ:n vankka toimialaosaaminen sekä tietämys käyttäjistä ja liiketoiminnasta auttaa tekemään Polystarin toiminnasta entistäkin menestyksekkäämpää, toteaa HiQ Tukholman toimitusjohtaja Magnus Gudéhn.

Polystarilla on asiakkaita ympäri maailmaa. Heistä valtaosa on sähköisten viestintäpalvelujen toimittajia, kuten matkapuhelinoperaattoreita, sekä verkkolaitteistojen valmistajia.

- Meillä on pitkä kokemus hankkeista, joissa autamme globaaleja toimijoita yksinkertaistamaan ja tehostamaan toimintaansa eri tavoilla. Tässä tapauksessa autamme Polystaria tarjoamaan hyvää palvelua helpommin, mikä generoi uusia asiakkaita, vahvistaa liiketoimintaa ja parantaa loppuasiakkaan käyttökokemusta, sanoo HiQ:n konsernijohtaja Lars Stugemo

Lars Stugemo, konsernijohtaja, HiQ, puh. +46 8 588 90 000

Magnus Gudéhn, toimitusjohtaja, HiQ Tukholma, puh. +46 704 200 082

Jenny Normark Sperens, viestintäjohtaja, HiQ, puh. +46 734 431 007