HiQ YKSINKERTAISTAA DREGENIN VIESTINTÄÄ

Ruotsin tunnetuimpiin rock-artisteihin kuuluva Dregen julkistaa tänään uuden kotisivustonsa. Digikumppani HiQ:n toteuttama verkkoratkaisu vie yrittäjä-muusikon digitaalisen viestinnän uudelle tasolle.

- HiQ:n kanssa on aina mukava työskennellä ja olen valtavan tyytyväinen uusiin kotisivuihini. Sivusto näyttää hyvältä ja siistiltä, on nopea ja toimii hienosti kaikilla päätelaitteilla. Mikä tärkeintä, tiimini ja minun on entistä helpompi pitää yhteyttä fanien ja median kanssa, sanoo Dregen.

- Tavoitteenamme oli luoda nopea, joustava ja helposti ylläpidettävä ratkaisu. Dregen kiertää jatkuvasti maailmaa keikkabussilla, joten työskentelyn on oltava helppoa. Siksi myös uusi sivusto on integroitu sosiaalisen median kanaviin, joissa Dregen on erityisen aktiivinen, sanoo HiQ:n viestintäjohtaja Peter Lindecrantz Häggström.

Tämän päivän digitaalisessa maailmassa muusikon työ on paljon enemmän kuin vain kappaleiden kirjoittamista tai lavaesiintymisiä. Kanavat ovat rajattomat ja kohderyhmän tavoittaminen kaiken kohinan läpi edellyttää yhtenäistä viestintää. Dregen on ymmärtänyt tämän.

- Dregen on yrittäjä ja viestijä siinä missä artistikin. On hienoa, että saimme luoda ratkaisun, jota hän voi hyödyntää työssään. Uusi sivusto on erittäin tyylikäs ja täysin linjassa tämän päivän mobiilikäyttäjien tarpeiden kanssa, sanoo HiQ:n konsernijohtaja Lars Stugemo.

Dregen on yksi Ruotsin tunnetuimmista rock-artisteista. Hän oli mukana perustamassa Backyard Babies- ja Hellacopters –yhtyeitä ja miehellä on meriittilistallaan Grammy-palkintoja, hittejä, menestyslevyjä ja -kiertueita. Vuoden 2013 aikana Dregen julkaisi ensimmäisen sooloalbuminsa sekä omaelämänkerran.

Dregenin kotisivu löytyy osoitteessa http://dregen.se

Lars Stugemo, konsernijohtaja, HiQ, Puh. +46 8 588 90 000

Peter L. Häggström, Viestintäjohtaja, HiQ, Puh. +46 704 200 103

Yrityksestä