TOTO-MOBIILI PALKITTIIN PARAS MOBIILIPALVELU 2013-KILPAILUSSA

Fintoton Toto-mobiili on palkittu ParasMobiilipalvelu2013 -kilpailussa parhaana HTML5-kuluttajapalveluna. Palvelun toteutuksesta vastasi HiQ. Voittajat julkistettiin eilen illalla Teleforum ry:n palkintogaalassa, Helsingissä.

"Olemme erittäin ylpeitä yhteistyöstä Fintoton kanssa. On ilo huomata, että sovellus on otettu hienosti vastaan sekä käyttäjien että asiantuntijaraadin puolelta”, sanoo HiQ Finlandin toimitusjohtaja Jukka Rautio.

Syyskuussa lanseerattu Toto-mobiili tarjoaa aivan uudenlaisen pelikokemuksen, sillä pelaamisen ohella raveja ja laukkakilpailuja voi seurata reaaliaikaisesti matkapuhelimesta. Kilpailun jury kuvasi Toto-mobiilia intuitiiviseksi, helposti käytettäväksi palveluksi, jolla on selkeää markkinapotentiaalia. Myös käyttäjien antamat äänet huomioitiin valinnoissa. Kaikkiaan kilpailuun osallistui tänä vuonna yli 100 mobiilisovellusta.

“Tavoitteemme oli tarjota sekä nykyisille että uusille asiakkaillemme palvelu, joka tekee toto-pelaamisesta helpompaa ja tuo käyttäjälle aitoa iloa. Tämä palkinto kertoo, että olemme tehneet oikeita asioita”, kertoo Fintoton myynti- ja markkinointijohtaja Kimmo Wager.

Mobiiliosaaminen on HiQ:n erikoisosaamisalueita sekä Suomessa että pohjoismaisella tasolla. Fintoton mobiilipalvelu on esimerkki siitä, kuinka teknologialla voidaan tehdä monimutkaisista asioista yksinkertaisia. Huomenna torstaina HiQ on niin ikään ehdolla Ruotsin Guldmobilen-kilpailussa.

“Tehtävämme on auttaa asiakkaitamme luomaan ratkaisuja, jotka helpottavat ihmisten arkea.  Tällaiset tunnustukset ovat osoitus siitä, että olemme onnistuneet tässä tehtävässä”, sanoo HiQ:n konsernijohtaja Lars Stugemo.

Lars Stugemo, Konsernijohtaja, HiQ, puh. +46 8 588 90 000

Jukka Rautio, Toimitusjohtaja, HiQ Finland, Puh. 040 827 1142