HK:lta herkulliset leikkeleet sadan vuoden kokemuksella

Report this content

HK on jo vuosia valmistanut Suomen suosituimpiin kuuluvia leikkeleitä. Syksyn uutuusleikkeleet tulevat olemaan tuttu näky tuhansissa suomalaisissa aamiaispöydissä, ja helposti irtoavat viipaleet tekevät leivästä herkullisen niin maultaan kuin ulkonäöltään.  Kinkkuleikkeiden reilu lihapitoisuus takaa murean puraisun ja syksyn uutuus, Ylikypsä loimukinkku, tekee hyvää myös sydämelle.

HK Ruokatalon syksyn uutuusleikkeleet paitsi maistuvat mutta myös näyttävät syötävän hyviltä. HK Ohuen ohut Ylikypsä loimukinkku 300 g on maukas uutuus, jossa on loimupaahdetun porsaanlihan ulkonäkö ja ruokahalun herättävä maku. Tuote on valmistettu kotimaisesta Rypsiporsas®-lihasta. Sydänmerkki-tuotteena se on parempi valinta myös sydämelle. Tuotteen arvioitu hinta on noin 2,50 €. Syksyn myötä myös tutut HK Ohuen ohut Kalkkunanfilee ja HK Ohuen ohut Broilerinfilee ovat entistä lihaisampia. Kumpikin tuote sisältää nyt 81 prosenttia suomalaista lihaa.

HK Ohut 100 % Paahdettu kalkkunanfilee 150 g on ensimmäinen kalkkunavariantti HK:n suositussa erittäin lihaisassa 100 % -sarjassa. Leikkeleen herkullinen, paahdettu maku maistuu lihaisammasta suutuntumasta pitäville. HK Ohut 100 % Paahdettu kalkkunanfilee 150 g on kevyt leikkele, joka on nimensä mukaisesti valmistettu täydestä lihasta eikä se sisällä natriumglutamaattia. Tuotteen arvioitu hinta on noin 3 €.

HK Kotimainen meetvursti 240 g sopii suhteellisen miedosti maustettuna myös lasten suuhun. Meetvursti on kotimaista viljapossua, ja tuote myydään kätevässä, helposti avattavassa perhepakkauksessa. Tuotteen arvioitu hinta on noin 4 €.

HK:n syksyn uutuusleikkeleet ovat saatavilla kaupoista syyskuun alusta alkaen.

Lisätietoja:
Kategoriapäällikkö Marika Rikkonen, p. 010 570 8113, marika.rikkonen@hkruokatalo.fi

Kuvat: www.hookoo.fi/kuvapankki

HK Ruokatalo Oy kuuluu HKScan-konserniin. HK Ruokatalo valmistaa ja markkinoi lihaa, lihavalmisteita ja valmisruokia. HK Ruokatalon tuotemerkit Suomessa ovat HK, Kariniemen, Via ja Portti. Vuonna 2012 kotimaan liikevaihto oli 842,6 miljoonaa euroa ja yhtiön palveluksessa oli vuoden 2012 lopussa 2 592 henkeä. Lisää tietoa HK Ruokatalosta: www.hkscan.com