Kariniemen uutuudet – pirteitä makuja ja iloa ruuanlaittoon

Report this content

Kariniemen tekee ruuanlaitosta kivaa ja yksinkertaista. Uutuus Kariniemen Kananpoikaa Riisipedillä on paistovalmis ateriakokonaisuus, joka helpottaa ruuanlaittoa arjen kiireiden keskellä. Syksyn uutuusmakuna kananpojan fileesuikaleet on maustettu raikkaalla limellä.

Kariniemen Kananpojan fileesuikaleista löytyy monipuolinen valikoima eri makuja. Tänä syksynä raikkaudellaan ihastuttaa uutuustuote Kariniemen Kananpojan fileesuikale, lime 300 g. Tuote sisältää suikaloitua kananpojan fileetä täyteläisessä lime-maustekastikkeessa. Suikaleista valmistuu käden käänteessä ateria kuin ateria, vaikkapa maukas kanapasta tai -salaatti. Kananpojan uutuussuikaleet pakataan 300 gramman pakkaukseen, jonka hinta on 3–3,50 €.

Tämä koko perheen suosikki, uunivalmis Kariniemen Kananpoikaa Riisipedillä, tomaatti-basilika, 900 g, valmistuu hetkessä. Lisää vain vesi, kanaliemi tai tilkka valkoviiniä, ja ruoka on valmis kypsennettäväksi. Tuote sisältää tomaatti-basilikalla maustettuja Kariniemen Kananpojan paistisuikaleita sekä risottoriisiä. Halutessaan ateriaa voi täydentää vaikka vihanneksilla tai kuorruttaa juustolla. Pakkauksena uuninkestävä kartonkirasia on helppokäyttöinen, kierrätettävä ja miellyttää myös ulkonäöllään. Uutuustuotteen hinta on noin 8 €.

Kariniemen kotitilalta muistutetaan, että parhaan ja maukkaimman lopputuloksen kananpojasta saa, kun ottaa lihan kylmästä huoneenlämpöön puolisen tuntia ennen valmistusta.

Kariniemen Kananpojan uutuustuotteet ovat kaupoissa syyskuun alusta alkaen.

Kuvat: www.hookoo.fi/kuvapankki

Lisätietoja:
Kategoriapäällikkö Vesa Saarenmaa, p. 010 570 5403, vesa.saarenmaa@hkruokatalo.fi

HK Ruokatalo Oy kuuluu HKScan-konserniin. HK Ruokatalo valmistaa ja markkinoi lihaa, lihavalmisteita ja valmisruokia. HK Ruokatalon tuotemerkit Suomessa ovat HK, Kariniemen, Via ja Portti. Vuonna 2012 kotimaan liikevaihto oli 842,6 miljoonaa euroa ja yhtiön palveluksessa oli vuoden 2012 lopussa 2 592 henkeä.
Lisää tietoa HK Ruokatalosta:
www.hkscan.com