HKScan julkistaa tammi–kesäkuun 2016 osavuosikatsauksen 19.7.2016

HKScan Oyj                          Pörssitiedote                        11.7.2016                             klo 15.40

HKScan julkistaa tammi–kesäkuun 2016 osavuosikatsauksen 19.7.2016

HKScan Oyj julkistaa tammi–kesäkuun 2016 osavuosikatsauksen tiistaina 19.7.2016 noin klo 8.00. Tiedotustilaisuus analyytikoille, institutionaalisille sijoittajille ja median edustajille järjestetään Hotelli Havenin auditoriossa (osoite: Eteläranta 16, Helsinki) samana päivänä klo 10–11. Aamukahvitarjoilu alkaa klo 9.30.

Osavuosikatsauksen esittelevät HKScanin toimitusjohtajan sijainen, tuotanto- ja teknologiajohtaja Aki Laiho sekä talousjohtaja Tuomo Valkonen. Tilaisuus on suomenkielinen.

Ilmoittautumiset tilaisuuteen pyydetään viimeistään perjantaina 15.7.2016 viestintäjohtaja Marja Siltalalle, marja.siltala@hkscan.com (puh. 010 570 2290). Häneltä saa myös lisätietoja tilaisuudesta.

Englanninkielisiä puhelinkonferensseja järjestetään erikseen sovittavina aikoina. Kiinnostuneita pyydetään ottamaan yhteyttä viestintäpäällikkö Elina Holloon,
elina.hollo@hkscan.com (puh. 010 570 2133) ajankohdan sopimiseksi.

Aki Laiho
toimitusjohtajan sijainen, COO

HKScan on johtava pohjoismainen lihaosaaja. Konsernimme myy, markkinoi ja valmistaa korkealaatuista ja vastuullisesti tuotettua sian-, naudan-, siipikarjan- ja lampaanlihaa, niistä valmistettuja tuotteita ja valmisruokia vahvoilla tuotemerkeillä. Asiakkaitamme ovat vähittäiskauppa-, food service-, teollisuus- ja vientisektorit. Kotimarkkinamme kattavat Suomen, Ruotsin, Tanskan ja Baltian. Viemme tuotteita lähes 50 maahan. HKScanin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 1,9 miljardia euroa ja työntekijöitä oli noin 7 400.