HKScan Oyj - Johdon liiketoimet

HKScan Oyj                              Pörssitiedote                20.4.2018                    Klo 15:30

HKScan Oyj - Johdon liiketoimet

HKScan on vastaanottanut seuraavan markkinoiden väärinkäyttöasetuksen 19. artiklan mukaisen ilmoituksen.

____________________________________________

Ilmoitusvelvollinen

Nimi: Nikkinen, Jukka

Asema: Muu ylin johto

Liikkeeseenlaskija: HKScan Oyj

LEI: 7437000PN6E448NPGY86

Ilmoituksen luonne: ENSIMMÄINEN ILMOITUS

Viitenumero: 7437000PN6E448NPGY86_20180420142038_5

____________________________________________

Liiketoimen päivämäärä: 2018-04-20

Kauppapaikka ei sovellu

Instrumenttityyppi: OSAKE

ISIN: FI0009006308

Liiketoimen luonne: OSAKEPALKKION VASTAANOTTAMINEN

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot

(1): Volyymi: 4 946 Yksikköhinta: 0 EUR

Liiketoimien yhdistetyt tiedot

(1): Volyymi: 4 946 Keskihinta: 0 EUR

Mikko Forsell
Talousjohtaja

HKScan on johtava pohjoismainen ruokayhtiö. Myymme, markkinoimme ja valmistamme korkealaatuista ja vastuullisesti tuotettua sian-, naudan-, siipikarjan- ja lampaanlihaa, niistä valmistettuja tuotteita ja valmisruokia vahvoilla tuotemerkeillä. Asiakkaitamme ovat vähittäiskauppa-, food service-, teollisuus- ja vientisektorit. Kotimarkkinamme kattavat Suomen, Ruotsin, Tanskan ja Baltian. Viemme tuotteita lähes 50 maahan. Vuonna 2017 HKScanin liikevaihto oli 1,8 miljardia euroa ja työntekijöitä oli noin 7 300.