HKScanin taloudellinen tiedottaminen vuonna 2014

HKScan Oyj                           Pörssitiedote                          6.11.2013       klo 15.00

HKScanin taloudellinen tiedottaminen vuonna 2014

HKScan Oyj julkistaa seuraavat taloudelliset raportit vuonna 2014:

- Vuoden 2013 tilinpäätöstiedote, keskiviikkona 12.2.2014
- Tammi-maaliskuun 2014 osavuosikatsaus, keskiviikkona 7.5.2014
- Tammi-kesäkuun 2014 osavuosikatsaus, keskiviikkona 6.8.2014
- Tammi-syyskuun 2014 osavuosikatsaus, keskiviikkona 5.11.2014

Vuoden 2013 vuosikertomus ilmestyy viikolla 11/2014. Kaikki taloudelliset raportit julkistetaan suomeksi ja englanniksi ja ne ovat julkistamisen jälkeen saatavilla konsernin verkkosivuilla
www.hkscan.com.

HKScanin varsinainen yhtiökokous pidetään torstaina 10.4.2014.

Hannu Kottonen
toimitusjohtaja

Lisätietoja antaa viestintäpäällikkö Elina Hollo, puh. 040 570 4030 tai 010 570 2133.

HKScan on Pohjois-Euroopan johtavia ruokayhtiöitä. Sen kotimarkkinoihin kuuluvat Suomi, Ruotsi, Tanska, Baltia ja Puola. HKScan valmistaa, myy ja markkinoi sian- ja naudanlihaa, siipikarjatuotteita, lihavalmisteita ja valmisruokia vahvoilla tuotemerkeillä. Asiakkaita ovat vähittäiskauppa-, Food Service-, teollisuus- ja vientisektorit. Liikevaihto vuonna 2012 oli 2,5 miljardia euroa ja työntekijöitä noin 11 000.