HKScanin vuosikertomus 2014 on julkaistu

HKScan Oyj                Pörssitiedote              19.3.2015                    klo 10.00

HKScanin vuosikertomus 2014 on julkaistu

HKScan Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2014 on julkaistu suomeksi ja englanniksi. Suomenkielinen vuosikertomus on ladattavissa pdf-muodossa yhtiön verkkosivuilta osoitteessa www.hkscan.com > Sijoituksena > Katsaukset.

Painettu vuosikertomus postitetaan viikosta 13 alkaen niille osakkeenomistajille, jotka omistavat vähintään 1 000 HKScanin osaketta. Kertomuksen voi myös tilata osoitteesta HKScan Oyj, Viestintä, PL 50, 20521 Turku, verkkosivuilla olevalla lomakkeella (Yhteystiedot > Palautetta yritykselle) tai sähköpostitse communications@hkscan.com.

Lisäksi HKScanin selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä vuodelta 2014 sekä palkka- ja palkkioselvitys 2014 on julkaistu vuosikertomuksessa ja osoitteessa www.hkscan.com > Sijoituksena > Hallinnointi.

Pdf-tiedostot vuosikertomuksesta sekä yllämainituista selvityksistä ovat myös tämän pörssitiedotteen liitteinä.

Hannu Kottonen
toimitusjohtaja

Lisätiedot viestintäjohtaja Marja-Leena Dahlskog, p.010 570 2142, etunimi.sukunimi@hkscan.com

HKScan on johtava pohjoismainen lihaosaaja. Konsernimme myy, markkinoi ja valmistaa korkealaatuista ja vastuullisesti tuotettua sian-, naudan-, siipikarjan- ja lampaanlihaa, niistä valmistettuja tuotteita ja valmisruokia vahvoilla tuotemerkeillä. Asiakkaitamme ovat vähittäiskauppa-, food service -, teollisuus- ja vientisektorit. Kotimarkkinamme kattavat Suomen, Ruotsin, Tanskan ja Baltian. Viemme tuotteita lähes 50 maahan. Vuonna 2014 HKScanin liikevaihto oli noin 2,0 miljardia euroa ja työntekijöitä oli noin 7 700.

NASDAQ OMX, Helsinki