Muutoksia HKScanin hallituksessa

HKScan Oyj                                          Pörssitiedote                               14.12.2018, klo 16:30

Marko Onnela, Riitta Palomäki ja Tuomas Salusjärvi ovat ilmoittaneet 14.12.2018 eroavansa HKScan Oyj:n hallituksesta tästä päivästä alkaen.

Marko Onnela on toiminut HKScanin hallituksen jäsenenä ja varapuheenjohtajana vuodesta 2017 alkaen ja hallituksen varajäsenenä vuosina 2015–2016. Riitta Palomäki sekä Tuomas Salusjärvi ovat molemmat olleet hallituksen jäseniä vuodesta 2017 alkaen.

”Kiitän Marko Onnelaa, Riitta Palomäkeä ja Tuomas Salusjärveä toiminnasta yhtiön hallituksessa”, sanoo Reijo Kiskola, HKScan Oyj:n hallituksen puheenjohtaja.

HKScan Oyj:n hallituksen muodostavat hallituksen puheenjohtaja Reijo Kiskola ja hallituksen jäsenet Per Olof Nyman, Jari Mäkilä ja Carl-Peter Thorwid. Yhtiön hallitus on päättänyt tänään kutsua koolle ylimääräisen yhtiökokouksen yhtiön hallituksen täydentämiseksi. Kutsu ylimääräiseen yhtiökokoukseen julkaistaan tammikuun 2019 toisella viikolla.

”HKScanin johto keskittyy yhdessä henkilöstön kanssa edistämään määrätietoisesti niitä toimenpiteitä, joilla vakautetaan yhtiön taloutta ja varmistetaan hyvä toimituskyky ja palvelutaso niin asiakkaiden kuin yhtiön muiden sidosryhmien suuntaan”, Kiskola sanoo.

Reijo Kiskola
hallituksen puheenjohtaja