Muutos HKScanin johtoryhmässä

HKScan Oyj                                                                            Pörssitiedote 13.6.2016 klo 10.00 (EET)

Muutos HKScanin johtoryhmässä

HKScan Oyj:n henkilöstöjohtaja (EVP HR) Sari Suono on nimitetty ISS Palveluiden People and Culture -yksikön johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Hän siirtyy pois HKScanin palveluksesta syyskuun loppuun mennessä.

Uuden henkilöstöjohtajan hakuprosessi on käynnistetty.

Aki Laiho
toimitusjohtajan sijainen

Lisätietoja:
- toimitusjohtajan sijainen, COO Aki Laiho, HKScan Oyj
Hänelle voi jättää soittopyynnön viestintäjohtaja Marja Siltalan kautta, puh. 010 570 2290

HKScan on johtava pohjoismainen lihaosaaja. Konsernimme myy, markkinoi ja valmistaa korkealaatuista ja vastuullisesti tuotettua sian-, naudan-, siipikarjan- ja lampaanlihaa, niistä valmistettuja tuotteita ja valmisruokia vahvoilla tuotemerkeillä. Asiakkaitamme ovat vähittäiskauppa-, food service-, teollisuus- ja vientisektorit. Kotimarkkinamme kattavat Suomen, Ruotsin, Tanskan ja Baltian. Viemme tuotteita lähes 50 maahan. HKScanin liikevaihto vuonna 2015 oli n. 1,9 miljardia euroa ja työntekijöitä noin 7 400.

Nasdaq, Helsinki