Nimitys HKScanin johtoryhmässä

HKScan Oyj                                                               Pörssitiedote 24.5.2017, klo 13.00

Nimitys HKScanin johtoryhmässä

Osana HKScanin toimintamalliuudistusta (Pörssitiedotteet 8.2.2017 ja 3.5.2017) konserni vahvistaa viestintätiimiään uudella positiolla.

FM Mikko Saariaho on nimitetty konsernin viestintäjohtajaksi, EVP, Corporate Communications. Saariaho kuuluu konsernin johtoryhmään ja raportoi toimitusjohtaja Jari Latvaselle. Hän aloittaa tehtävässään viimeistään 1.11.2017.

Mikko Saariaho siirtyy HKScaniin Finavia Oyj:stä, jossa hän on toiminut viestintäjohtajana.

Jari Latvanen

- toimitusjohtaja, Jari Latvanen, HKScan Oyj
Hänelle voi jättää soittopyynnön Marja-Leena Dahlskogin, SVP Communications, kautta, puh. 010 570 2142.

HKScan on johtava pohjoismainen ruokayhtiö. Myymme, markkinoimme ja valmistamme korkealaatuista ja vastuullisesti tuotettua sian-, naudan-, siipikarjan- ja lampaanlihaa, niistä valmistettuja tuotteita ja valmisruokia vahvoilla tuotemerkeillä. Asiakkaitamme ovat vähittäiskauppa-, food service-, teollisuus- ja vientisektorit. Kotimarkkinamme kattavat Suomen, Ruotsin, Tanskan ja Baltian. Viemme tuotteita lähes 50 maahan. Vuonna 2016 HKScanin liikevaihto oli lähes 1,9 miljardia euroa ja työntekijöitä oli noin 7 300.