Alepa Kauppakassin toimitukset taksilla perille tunnin tarkkuudella

Alepa Kauppakassi kokeilee yhdessä Lähitaksi Oy:n kanssa 5.10. alkaen uutta toimitustapaa, joka tuo verkosta tilatut ruoat perille entistäkin tarkempaan ajankohtaan. Kartanonkosken keräilymyymälän ympäristössä, noin 6 km säteellä, voi toimitusajan iltaisin määritellä TaksiPaketilla tunnin tarkkuudella.

Kauppakassin tilaukset kerätään Kartanonkosken keräilymyymälästä ja tarjolla on koko Alepan 6 000 tuotteen päivittäistavaravalikoima pakasteet mukaan lukien. Toimitusajankohdiksi voi valita päivisin normaalit kolmen tunnin aikaikkunat, mutta arki-iltaisin klo 17–21 voi halutun toimitusajan valita tunnin tarkkuudella (klo 17–18, 18–19 jne.). Tilaukset näihin toimituksiin tehdään normaaliin tapaan viimeistään klo 12 mennessä samana päivänä.

”Monet ovat jo todenneet Alepa Kauppakassin palvelun käteväksi ja arkielämää helpottavaksi, mutta toimitusaikoihin on toivottu tällaista tarkennusta. Nyt pääsemme testaamaan, mikä on tämän parannuksen käytännön merkitys. Samalla voimme kokeilla taksien soveltuvuutta ruokakuljetuksiin”, kertoo HOK-Elannon verkkokaupan kehityspäällikkö Jukka Ranua .

Myös taksille kyseessä on uudenlainen kokeilu. ”Haluamme Lähitaksi Oy:ssä olla mukana kehittämässä kasvavaa verkkokauppaa kuluttajan eduksi tarjoamalla laajan palveluverkostomme asiakkaiden ruokakuljetuksiin”, toteaa Caj Rautelin Lähitaksi Oy:stä

Lähitaksi reitittää tilaukset tehokkaasti. Täsmällisen aikaikkunan vuoksi asiakkaalle ei lähetetä toimitusajasta erillistä viestiä.

Asiakas valitsee Alepa Kauppakassi -sivustolta haluamansa noutoajan ja lähettää tilauksen. Ostokset maksetaan tilausvaiheessa verkkopankissa tai luottokortilla. Tuotteiden hinnat noudattavat Alepa-ketjun tunnetusti edullista tasoa ja lisäksi peritään TaksiPaketin keräily- ja toimitusmaksu, Omistajan käyntikortilla alkaen 7,90 euroa/tilaus.

HOK-Elanto on ruoan verkkokaupan edelläkävijä ja johtava toimija Suomessa. Kauppakassipalvelun tilausjärjestelmä on osa Digital Foodien ja S-ryhmän kehittämää  Foodie.fi -ruokaverkkokauppaa ja ruokasuosituspalvelua. Tilauksen voi tehdä verkossa tai Foodien mobiilisovellusten avulla. Tarjolla on Alepa Kauppakassin kattava valikoima, pois lukien ikärajavalvottavat tuotteet kuten olut- ja tupakkatuotteet.

Lisätietoja:

HOK-Elanto:

Verkkokaupan kehityspäällikkö Jukka Ranua , p. 010 76 60264, jukka.ranua(at)sok.fi

Lähitaksi Oy:

Caj Rautelin, 09-477 80331, caj.rautelin(at)lahitaksi.fi