Amarillo Mikonkadun vuokrasopimus päättyy 31.5.2017

Ravintola Amarillo Mikonkadun vuokrasopimus päättyy ja ravintola on auki viimeistä kertaa 14. toukokuuta.

Amarillo Mikonkadun vuokranantajana toimiva Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen muuttaa ravintolan käytössä olevan tilan käyttötarkoitusta, joten vuokrasopimuksen jatkaminen ei ollut mahdollista.

Kaikki 20 työntekijää työllistyvät HOK-Elannon muissa ravintoloissa.

Amarillo-ketju toimii valtakunnallisesti ja Helsingin keskustan Amarillo on ollut suosittu sekä ruokaravintolana että nuorten aikuisten illanviettopaikkana. Ravintola on ollut avoinna lounasajasta aamuneljään, ja kävijöitä sillä on ollut yli 300 000 vuodessa. HOK-Elanto etsii uutta liiketilaa jatkaakseen Amarillon kannattavaa liiketoimintaa Helsingissä.

Lisätietoja:

HOK-Elannon ravintoloiden toimialajohtaja Jouko Heinonen, p. 010 76 60 640, jouko.heinonen(at)sok.fi

Aluejohtaja Satu Rytkönen, p. 010 76 60 647, satu.rytkonen(at)sok.fi

Ryhmäpäällikkö Taisto Hännikäinen, p. 10 76 60 644, taisto.hannikainen(at)sok.fi

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen yli 600 000 asiakasomistajaa.
Vuosittainen liikevaihto on lähes 2 miljardia euroa, ja yritys työllistää noin 5 500 henkilöä.
HOK-Elanto palvelee pääkaupunkiseudulla 320 toimipaikassa ja on päivittäistavarakaupan markkinajohtaja.
Lisäksi HOK-Elanto on Pohjoismaiden suurimpia ravintola-alan toimijoita.
www.hok-elanto.fi

Avainsanat: