Amarillon aurinkoa nyt myös Hyvinkäällä

Hyvinkään ja lähialueiden ravintolaelämä piristyy toukokuun loppupuolella merkittävästi, kun Suomen kymmenes Amarillo avattiin Uudenmaankadulla.

Amarillon tarina alkaa syvältä Texasin sydämestä, mausteisten makuelämysten ja virkistävien juomien alkulähteiltä. Ravintola avataan lounaalle, baari tarjoaa jo päivällä janojuomaa ja iltaisin baarirokkaus yltyy hyväntuulisen bailumusiikin myötä railakkaaksi hauskanpidoksi. Kesäaikaan palvelee lisäksi satapaikkainen terassi, jolle aurinko paistaa koko päivän. Ravintolan ruoka on reilua, mausteista ja maukasta. Tärkeimpiä tuotteita ovat amerikkalaiset ja meksikolaiset viettelykset kuten hampurilaiset, fajitat ja tortillat. Tuttua ja turvallista ruokaa taas edustavat mehevät pihvit mausteisine lisäkkeineen. Ravintolapäällikkö Taisto Hännikäinen on silminnähden tyytyväinen saadessaan Amarillon isännöitäväkseen. – Amarillo on rentoa baarimeininkiä, reilua ruokaa ja aurinkoa läpi vuoden. Konstailematon Southwestern-keittömme tarjoaa monipuolisen valikoiman herkullisia ruokia, ja rennot drinkit, huurteiset El Grande -oluet ja jäähileiset margaritat sopivat hyvin mutkattomaan tunnelmaan. Parasta on se, että ravintola vastaa tutkitusti Hyvinkään alueen asiakkaiden toiveita; tänne voi tulla samalla kertaa syömään, juomaan ja bailaamaan, Hännikäinen iloitsee. Amarillon asiakaskunta vaihtelee päivän mittaan, mutta asiakas on pääasiassa nuorekas aikuinen, joka viihtyy rennossa porukassa, nauttii iloisesta ilmapiiristä ja uskaltaa rehellisesti olla oma itsensä. Rehellisyyttä ja aitoutta asiakas odottaa myös ravintolan henkilökunnalta. – Amarillon työntekijä edustaa ravintolan rokkaavaa ja rentoa meininkiä. Olemme valikoineet henkilökuntaamme synnynnäisesti iloisia ja helposti lähestyttäviä ihmisiä, sillä haluamme saada asiakkaan aidosti viihtymään. Palvelu on yhtäaikaisesti tehokasta, mutkatonta ja tuttavallista – ja aina ystävällistä, Hännikäinen hymyilee. Amarillo Hyvinkää palvelee joka päivä 04:ään osoitteessa Uudenmaankatu 4-6. Aukioloajat Amarillo Restaurant ma–to: 11–23, keittiö 22.30 asti pe: 11–04, keittiö 23.30 asti la: 12–04, keittiö 23.30 asti su: 13–22, keittiö 21.30 asti Amarillo Night ma–to: 22–04, K-18 pe–la: 21–04, K-22 su: 21–04, K-18 Lisätietoja Taisto Hännikäinen, (019) 416 485. taisto.hannikainen@sok.fi