Chico’s saapuu Kallioon perjantaina 11.5.

Chico’s avaa kuudennentoista ravintolansa Kallioon Porthaninkadulle perjantaina 11.5. Amerikkalaishenkinen Chico’s täydentää Kallion ravintolatarjontaa viihtyisällä ja herkullisella ruokaseurusteluravintolalla.

Kalliossa Chico’s jatkaa perustamisestaan, vuodesta 1991 lähtien hyväksi havaitulla reseptillä.

Palveluksessa on rento, värikäs ja energinen 190-paikkainen ruoka- ja seurusteluravintola kahdessa kerroksessa ja kesäisin 25-paikkainen terassi. Laaja ruokalista tarjoaa Amerikan mantereen herkkuja, kuten fajitaksia, quesadilloja ja burgereita sekä edustavan juomatarjonnan, johon kuuluu muun muassa viinejä Uruguaista ja Meksikosta sekä jamaikalaista olutta. Lapsille ravintola tarjoaa herkkuja omalta lastenlistalta sekä leikkipaikan.

- Chico´sin myötä kalliolaiset saavat täydennystä jo valmiiksi värikkääseen ravintolatarjontaansa. Chico’s tuo Kallioon säväyksen Amerikan mannerta ja mahdollisuuden seurustella viihtyisässä ja siistissä ravintolassa herkullisten ruokien äärellä, sanoo ryhmäpäällikkö Satu Rytkönen HOK-Elannosta.

Chico’s Kallio palvelee seitsemänä päivänä viikossa ja tarjoaa asiakasomistajille monipuolisia etuja S-Etukortilla.

Chico’s Kallio
Porthaninkatu 4, Helsinki