Chico´sin uudistunut ruokalista tulvii klassikoita

HOK-Elannon Chico´s-ketju uudisti ruokalistansa. Mukaan on otettu uusia houkutuksia, mutta listalta löytyvät yhä myös suurta suosiota vuosien varrella keränneet annokset.

Pääkaupunkiseudulla palvelee kaikkiaan 17 Chico´s ravintolaa. Rentoa tunnelmaa ja maittavaa syötävää etsiville riittää siis valinnanvaraa, ja sitä on tarjolla myös ruokalistalla, joka uudistettiin 2.2.2010. Amerikan aromeja tulviva Chico´s esittelee uudistuksen myötä mielenkiintoisia tulokkaita, mutta merkittävä osa on tutuilla annoksilla, joista suurinta suosiota vuosien varrella nauttineet on nimetty Klassikoiksi. Ne on helppo löytää uudistetulta listalta Klassikko-merkinnän ansiosta. Merkinnät ovatkin yksi ruokalistan tervetulleista uudistuksista, sillä ne helpottavat entisestään tilausten tekemistä. Annoksia ei ole nostettu Klassikoiksi sattumalta, vaan ne on valittu kysynnän perusteella. Eräät annokset, kuten Bonnie & Clyde, ovat olleet keskeytyksettä tarjolla jo kauan, mutta osa annoksista on poistunut valikoimasta aiempien ruokalistan muutosten myötä. Nyt listalle on kuitenkin tuotu kaikki suurinta suosiota nauttineet annokset, monet ruokailijoiden toiveiden johdosta. Chico´sin Klassikot ovat tutustumisen arvoisia, sillä ne ovat lunastaneet ansaitusti paikkansa ruokalistalla. Ja niihin perehtyminen onnistuu helposti; tekemällä visiitti lähimpään Chico´s-ravintolaan! Lisätietoja: Outi Välimäki ryhmäpäällikkö Chico´s HOK-Elanto puh. 010 76 60664 outi.valimaki@sok.fi