Emotion vahvistaa HOK-Elannon erikoisliiketoimintaa

Helsingin Osuuskauppa Elannon erikoisliiketoiminta vahvistuu vuoden 2005 aikana, kun se avaa pääkaupunkiseudulle kolme uutta Emotion-myymälää. Osuuskaupan ensimmäinen Emotion toimii Järvenpään Prisma-keskuksessa. Toinen Emotion avataan 2.6.2005 Kampissa, kolmas syyskuussa Sellossa ja neljäs lokakuussa Jumbossa. Pidemmän aikavälin tavoitteena on 7-10 yksikön ketju. Emotion on kauneuden, hyvänolon ja aluspukeutumisen erikoisliikeketju. Tuotevalikoimaan kuuluvat sarja- ja päivittäiskosmetiikka, tuoksut, luontaistuotteet sekä naisten alusvaatteet, sukat ja sukkahousut. Myös miehet ovat tervetulleita. Kattava valikoima miesten kosmetiikkatuotteita sijoitetaan liikkeissä aivan sisäänkäynnin viereen. Ketjun toiminta-ajatus on selkeä; Sokoksen vahva kauneudenhoito- ja kosmetiikkaosaaminen tuodaan pääkaupunkiseudun kauppakeskuksiin, lähelle kuluttajia. Asiakaspalvelu on Emotionin sydän. Ammattitaitoinen henkilökunta neuvoo ja opastaa kaikissa kauneudenhoitoon liittyvissä asioissa. Emotionista voi myös varata ajan Kauneustuntiin, jossa saa henkilökohtaista opastusta omien toiveiden mukaan. Emotionin hintataso on sama kuin Sokos-tavaratalojen, joiden tapaan myymälöissä järjestetään myös erilaisia tapahtumia, teemapäiviä, meikkauksia ja tuote-esittelyjä. Kuten kaikista HOK-Elannon toimipaikoista, Emotionista saa S-Etukortilla Bonusta. Helsingin Osuuskauppa Elanto on 460 000 asiakasomistajallaan ja yli 5 000 työntekijällään S-ryhmän suurin alueosuuskauppa. HOK-Elannolla on pääkaupunkiseudulla 270 toimipaikkaa – päivittäistavarakauppoja, tavarataloja ja ravintoloita – ja yrityksen liikevaihto on noin miljardi euroa vuodessa. Emotion Kamppi avaa ovensa torstaina 2.6.2005 klo 15.00. Avoinna arkisin 9–21, lauantaisin 9–18 ja kesäsunnuntaisin 12–18 Lisätiedot: Henriikka Puolanne, ketjupäällikkö 050 430 1908 henriikka.puolanne@sok.fi